یدیعوت آحارونوت در این باره نوشته است که تعویق سفر بایدن به اراضی اشغالی با اوضاع سیاسی داخلی تل‌آویو در ارتباط است.

دلیل تعویق سفر بایدن به منطقه چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یک رسانه عبری زبان فاش کرد که تعویق سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه با اوضاع سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی و وضعیت دولت این کشور پس از از دست دادن اکثریت در پارلمان در ارتباط است.

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت دلیل تعویق سفر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به منطقه و اراضی اشغالی را فاش کرد.

یدیعوت آحارونوت در این باره نوشته است که تعویق سفر بایدن به اراضی اشغالی با اوضاع سیاسی داخلی تل‌آویو در ارتباط است.

طبق گزارش این رسانه، برآوردها حاکی از آن است که تعویق سفر بایدن این امکان را به آمریکایی‌ها خواهد داد که به درک و نتیجه بهتری از سرنوشت دولت نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برسند.

این روزنامه همچنین نوشت: آمریکایی‌ها نگران این مسئله هستند که بلافاصله پس از سفر بایدن دولت بنت سرنگون شود و اینگونه به نظر برسد که بایدن در سیاست اسرائیل مداخله کرده و درصدد تاثیرگذاری در آن است.

پس از خروج چند نماینده کنست از دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی، دولت این رژیم به ریاست نفتالی بنت اکثریت خود در پارلمان را از دست داده و امکان سرنگونی آن توسط اپوزیسیون به ریاست بنیامین نتانیاهو فراهم شده است.

رئیس جمهوری آمریکا قرار بود ماه جاری میلادی به اراضی اشغالی سفر کند، اما کاخ سفید روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سفر به ماه آینده موکول شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید