مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: رفتاری که فرهاد مجیدی با تیم استقلال کرد باید برای مدیران آینده این باشگاه درس عبرت شود تا دیگر سراغ این قبیل افراد نروند.

 استقلال هیچ نیازی به فرهاد مجیدی ندارد / ماندن کنار استقلال لیاقت میخواهد/ با اسم استراماچونی چند روز سر مردم را گرم می کنند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال درباره تصمیم اخیر فرهاد مجیدی برای مربیگری در لیگ امارات و جدایی از استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این آقا اخلاقش همین است! چندین بار دیگر هم وسط کار تیم را رها کرده و رفته. این آدم ها از بودن کنار استقلال بیشتر از هرچیز دنبال اعتبار و سهم خودشان هستند تا قهرمانی و موفقیت. باید روی اسم این قبیل افراد خط قرمز کشید و هرگز دنبال شان نرفت. نمی توان روی حرف کسی که با یک پیشنهاد اینطرف و آنطرف می شود و با یک حرف قهر می کند حساب کرد.

اما برخی بر این اعتقادند که مجیدی به لحاظ حرفه ای تصمیم غلطی نگرفته است؟

ما این را قبول نداریم. وقتی بحث ۳۰ میلیون هوادار مطرح می شود مجیدی یا هر کسی بزرگتر از مجیدی باید چشمش را روی یک سری مسائل ببندد. لااقل به اندازه دِینی که باشگاه استقلال به گردن این فرد دارد باید می ماند و با این مجموعه کار می کرد. البته این را بگویم که قطعا اشخاص هستند که محتاج بودن زیر سایه نام باشگاه استقلال هستند نه اینکه استقلال محتاج به افراد باشد. باشگاه استقلال با چنین اتفاقات کوچکی لطمه نمی خورد.

چطور؟

اینجا که باشگاه شعبان جعفری نیست چهار نفر بیایند هر کاری دلشان خواست انجام بدهند و بعد هم بروند. قطعاً بودن و ماندن کنار استقلال لیاقت میخواهد. استقلال برای فصل آینده باید در آسیا تلاش کند، از این رو فرهاد مجیدی به بخت خودش لگد زد که رفت. وگرنه می تواند بماند و کارهای بزرگی را با این استقلال خوبی که زیر دستش بود رقم بزند.

اما فرهاد مجیدی همواره خودش را یک عاشق به تمام معنا و طرفدار دو آتشه استقلال معرفی کرده است؟

رک بگویم؛ این افراد استقلالی باتعصب نیستند. فقط افرادی هستند که چند صباحی از بودن کنار استقلال بزرگ می شوند و می روند. این باشگاه قدمت دارد. قدمت یعنی سابقه. سابقه یعنی کسانی در این باشگاه ماندگارتر می شوند که سالیان بیشتری کنار این نام بزرگ قرار بگیرند. من شخصاً پدر آن مدیری را در می‌آورم که بار دیگر دنبال این آقا برود و او را برگرداند. اصلا استقلال چه نیازی به این مربی دارد!

ظاهراً باشگاه استقلال به دنبال مربیان خارجی است؟

مربی خارجی! (خنده) مربی خارجی به استقلال و پرسپولیس نمی آید. شک نکنید وزارت ورزش اجازه نمی دهد با دلار ۳۲ هزار تومانی دولت را زیر بدهی ارزی ببرند. این باشگاه متعلق به دولت است. چند صباحی با اسم استراماچونی سر مردم را گرم می کنند بعد در نهایت عنایتی یا نکونام تمام می آیند. البته جواد مربی خوبی است که از این قبیل اخلاق ها هم ندارد.

کدام اخلاق ها؟

این که بیاید عکس و فیلمش را بگیرد و بعد مردم را با یک دنیا امید و آرزو بگذارد و دنبال خواسته دلش برود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید