برخی از برجسته‌ترین فیلم‌ها مانند شرلوک هلمز در لندن ساخته شده‌اند. بینندگان عاشق عاشقانه‌ای هستند که در ناتینگ هیل به تصویر کشیده شده است.

شهرهایی که مقصد مورد علاقه کارگردانان سینما هستند

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: تصاویر متحرک یا به سادگی فیلم‌ها، نشان دهنده صنعت و بیننده بسیار پرشور است. برخی از لوکیشن‌ها برای فیلمبرداری فیلم مناسب هستند و برخی فیلم‌ها به دلیل موقعیت مکانی ساخته می‌شوند. اجازه دهید برخی از مکان‌ها را ببینیم.

شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا

شهرهایی که مقصد مورد علاقه کارگردانان سینما هستند

مکان‌هایی مانند نیویورک اولین انتخاب بسیاری از کارگردانان بوده است. فیلم‌های بزرگی در اینجا ساخته شده‌اند. برخی از فیلم‌ها حتی شهرت این شهر را به گوشه‌های دیگری مانند گودزیلا و لیمیتلس، سوپرمن، مردان سیاهپوش، کینگ کنگ و لئون: حرفه‌ای گسترش دادند.

کارولینای شمالی، ایالات متحده آمریکا

شهرهایی که مقصد مورد علاقه کارگردانان سینما هستند

مزارع سرسبز با درختان وحشی در طرف دیگر، این منطقه را به مکان جدید مورد علاقه کارگردانان برای فیلمبرداری پروژه‌های بزرگ تبدیل می‌کند. برخی از نمونه‌ها عبارتند از: Bull Durham، The Last of the Mohicans و Dirty Dancing. اما فیلمی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته «بازی‌های گرسنگی» است.

لندن، انگلستان توریست روی پل تاور

شهرهایی که مقصد مورد علاقه کارگردانان سینما هستند

لندن محبوب‌ترین مکان در انگلستان و همچنین بریتانیا است. حتی با وجود تاریخ عمیق خود، این شهر می‌تواند صنعت فیلم را با جذابیت و تمام کاخ‌های تاریخی جذب کند. بدون شک، لندن مکان مورد علاقه برای فیلمبرداری فیلم بوده است. برخی از برجسته‌ترین فیلم‌ها مانند شرلوک هلمز در لندن ساخته شده‌اند. بینندگان عاشق عاشقانه‌ای هستند که در ناتینگ هیل به تصویر کشیده شده است.

نیوزلند قدم زدن زن از طریق حوض کوه

شهرهایی که مقصد مورد علاقه کارگردانان سینما هستند

تعداد کمی از مردم درباره مناظر و زیبایی واقعی این کشور اقیانوسی می‌دانند تا اینکه پیتر جکسون فیلم «ارباب حلقه ها» را ساخت و سپس و هابیت را ساخت. بخش گردشگری از این معجزه بسیار خوشحال‌کننده است و بینندگان از دیدن فیلم‌های درخشانی مانند آنها خوشحال می‌شوند.

تایلند

شهرهایی که مقصد مورد علاقه کارگردانان سینما هستند

تایلند تصاویری از حالات آرامش بخش و مناظر زیبا ارائه می‌دهد. اما چه کسی می‌دانست که تایلند می‌تواند اینقدر دیوانه‌کننده باشد؟ فیلم باند "مردی با تفنگ طلایی" و دنی بویل "ساحل" به دنیا نشان دادند که تایلند در واقع چقدر می‌تواند زیبا باشد، اما "خماری " نشان داد که چقدر می‌تواند سرگرم کننده باشد.

آلمریا، اسپانیا غروب خورشید در ساحل پارک طبیعی کابو د گاتا

شهرهایی که مقصد مورد علاقه کارگردانان سینما هستند

هنگامی که استیون اسپیلبرگ با ایندیانا جونز و ایده "آخرین جنگ صلیبی" به این مکان آمد، هیچ کس نمی‌دانست او قرار است چه کاری انجام دهد. آنچه او ساخته بود در آن زمان حتی فراتر از تصور بود. اکنون ما اسپانیا را اینگونه به یاد می‌آوریم.

این لوکیشن‌ها همانطور که در این فیلم‌ها دیدیم همیشه شگفت انگیز بودند. تنها چیزی که ما برای یافتن "موقعیت" عالی نیاز داریم این است که نگاه خود را به چیزها تغییر دهیم.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید