بیش از انیمیشن‌های بالا طراحی مجموعه‌ای که می‌تواند حتی به طرز خجالت آوری قلب شما آن را تحمل کند، چیزی جز تاریکی نیست، تاریکی باعث می‌شودکه این یکی از خانه‌های خالی از سکون در سراسر جهان باشد.

عکس‌هایی ترسناک از خانه‌های اسرار آمیز خالی از سکنه در دنیا!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: هیچ کمبودی در سرتاسر جهان وجود ندارد، اما تنها تعداد کمی از آنها می‌توانند در فهرست ترسناک‌ترین خانه‌های جن زده جهان قرار بگیرند و این نام‌های روان توانسته‌اند نام خود را در این لیست ثبت کنند. خانه‌هایی که احساس برانگیختگی در شما ایجاد می‌کنند که البته این‌ها فقط و فقط برای فیلم‌های ترسناک طراحی و در نظر گرفته شده‌اند. در اینجا با تعدادی از این خانه‌ها آشنا می‌شویم.

دروازه سیزدهم - باتون روژ لوئیزیانا

عکس‌هایی ترسناک از خانه‌های اسرار آمیز خالی از سکنه در دنیا!

صنعت فیلم در لوئیزیانا در حال جوانه زدن است و به نظر می‌رسد که سازنده از این واقعیت تا حد زیادی استفاده کرده است. خانه خالی از سکنه سیزدهم گیت نه تنها تسخیرکننده است، بلکه به شدت ترسناک است و می‌تواند به معنای واقعی کلمه شما را بترساند. اعتبار فیلم مانند جلوه‌های ویژه و مغزی است که به مضامین ترسناک منحصر به فردی مانند سیستم غارهای کلاستروفوبیک با مارهای زنده و غیره فکر می‌کرد.

تاریکی - سنت لوئیس، میسوری

عکس‌هایی ترسناک از خانه‌های اسرار آمیز خالی از سکنه در دنیا!

بیش از انیمیشن‌های بالا طراحی مجموعه‌ای که می‌تواند حتی به طرز خجالت آوری قلب شما آن را تحمل کند، چیزی جز تاریکی نیست، تاریکی باعث می‌شودکه این یکی از خانه‌های خالی از سکون در سراسر جهان باشد. بهترین چیز در مورد این خانه خالی از سکنه خاص این است که هر سال صاحبان آن را برای برخی از زمان‌ها خاموش و سپس با یک انفجار، با ویژگی‌های ساده‌تر شدن بیشترمنفجر می‌کنند.

پناهگاه پنچوست - شهر بهار پنسیلوانیا

عکس‌هایی ترسناک از خانه‌های اسرار آمیز خالی از سکنه در دنیا!

پناهندگی اصطلاح به نام این خانه خالی از سکنه، واقعی است، زیرا پناهندگی پنچوست یک خانه خالی از سکنه مدرن است که در ساختمان اصلی اداری موسسه روانی دولت قدیمی سال ۱۹۰۸ واقع شده است. این به عنوان یک خانه ناراحت و غریب در آمریکا است، آن را برای خستگی ناپذیر نیست. بازیگران چاشنی لباس پوشیدنی برای ترساندن شما، صدای دیجیتال، سالن‌های مرطوب، و تعدادی از تم‌های فراموش نشدنی این خانه ارائه می‌دهند که حس اینکه چیزی در بدن شما می‌خزد را به شما می‌دهد.

ندر ورد

عکس‌هایی ترسناک از خانه‌های اسرار آمیز خالی از سکنه در دنیا!

ندر ورد یکی دیگر از خانه‌های پنهان همیشه در حال تغییر است که با تنظیم جدید و حتی بیشتر پیچیده برای ترساندن بازدید کنندگان آن ر نگه می‌دارد. بهترین زمان برای بازدید از این مکان ترسناک در فصل هالووین است، زیرا این زمانی است که زمانی که آن را با تمام چیزهای جدید ترسناک‌تر و شگفت‌آور از هر زمان دیگری می‌آید. بازیگران ماهر لباس پوشیدن لباس‌های دقیق، هیولاها که به نظر می‌رسد واقعی هستند، و تم‌ها به طور کامل آن را یکی از ناراحت‌ خانه‌های خالی از سکنه کرده است. باید از یکی از این این خانه‌های خالی از سکنه در سراسر جهان بازدید کنید. آنها واقعا شما را به ترس می‌اندازند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید