بررسی‌ها نشان داده که این حادثه به خاطر بی‌احتیاطی و بی‌دقتی در مراقبت از کودک رخ داده است.

غرق شدن دختر بچه ۷ ساله در حوضچه آبگرم معدنی رامسر

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یک دختر بچه هفت ساله آزاد شهری روز جمعه در یک حوضچه آبگرم طبی واقع در ساداتشهر شهرستان رامسر غرق شد و فوت کرد.

این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز رخ داد و شاهدان عینی روایت های متناقضی ارائه می کنند.

در حالی که برخی می گویند کودک به همراه مادرش وارد حوضچه شد و به خاطر بی دقتی مادر در آبی که عمق زیادی نداشت غرق شد، در مقابل عده ای هم مدعی هستند که مادر هنگام غرق شدن کودک حضور نداشت و در طبقه دوم مجتمع از سونا استفاده می کرد. 

فرماندار رامسر با تایید وقوع حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق گزارش های دریافتی حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز مادری به همراه دو دخترش وارد حوضچه آب معدنی شدند ولی سهل انگاری در توجه به علائم هشدار دهنده سبب شد تا از خطری که در کمین کود بود غفلت شود و متاسفانه کودک هفت ساله هم غرق و قربانی شد.

ابراهیم شیرود عشوریان با بیان این که حوضچه های آبگرم مانند استخر دارای عمق زیادی نیستند و بررسی ها نشان داده که ایمن نیز هستند، افزود: بررسی ها نشان داده که این حادثه به خاطر بی احتیاطی و بی دقتی در مراقبت از کودک رخ داده است.

وی با تاکید بر این که والدین همواره هنگام حضور در سواحل، جنگل، استخر و دیگر جاهای تفریحی باید مراقبت کودکانشان باشند، گفت: هرگونه غفلت در مراقبت از کودکان متاسفانه می تواند به حوادث ناگواری بینجامد.

مالک واحد آبگرم ساداتشهر نیز در تماس خبرنگار ایرنا برای دریافت اطلاعات پیرامون چگونگی وقوع حادثه و جزییات بیشتر، گفت: در حال بررسی موضوع هستیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید