رسانه‌های عبری زبان از سفر جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا به اراضی اشغالی در روز ۲۳ ژوئن خبر دادند.

جو بایدن ۲۳ ژوئن راهی اراضی اشغالی می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، روزنامه معاریو اعلام کرد: قرار است جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ۲۳ ژوئن وارد تل‌آویو شود.

پیش از این اعلام شده بود که به دلیل اوضاع سیاسی بحران زده اسرائیل بایدن قصد سفر به اراضی اشغالی را ندارد.

معاریو در ادامه نوشت: رهبران سیاسی در تل‌آویو نگران این هستند که مبادا بایدن به اسرائیل سفر نکند به ویژه اینکه دولت آمریکا بارها اعلام کرد که بایدن در ماه ژوئن به اسرائیل سفر می‌کند. بایدن تنها یک روز در تل‌آویو خواهد ماند و با اسحاق هرتزوگ، رئیس اسرائیل و نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل دیدار می‌کند و بعد از آن به رام‌الله خواهد رفت تا با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

دولت آمریکا ۲۱ ماه میلادی گذشته نامه‌هایی را برای اسرائیل درباره مقدمه چینی برای سفر بایدن فرستاد. معاریو به نقل از مسئولان دولت اسرائیلی اعلام کرد که تنش‌های سیاسی بر مقدمه چینی برای سفر بایدن به تل آویو تأثیر نخواهد گذاشت.

روزنامه یسرائیل هیوم ۲۰ ماه میلادی گذشته اعلام کرد که در سایه استعفای غیداء ریناوی زعبی، عضو حزب مرتس از ائتلاف دولتی سفر بایدن احتمالا لغو شود.

این روزنامه به نقل از یک منبع اسرائیلی اعلام کرد، در صورت لغو سفر بایدن به اسرائیل این یک بهای سیاسی است که نتیجه ازهم فروپاشی دولت اسرائیل یا به دلیل اوضاع سیاسی است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید