سردار نقدی عنوان کرد: چقدر این انقلاب حق است؛ عده‌ای فکر می‌کنند با یکسری حرف و مصاحبه و فیلم می‌توانند انقلاب اسلامی را در اذهان مردم دنیا بد جلوه دهند و آنها را از آن روی گردان کنند اما بدانند که آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود. این انقلاب بسیار بزرگ‌تر از آن است که با چند بیانیه و خوش رقصی برای زورگویان دنیا خدشه‌ای به آن وارد شود؛ این انقلاب در دل‌ها جا باز کرده و نافذ است.

در کجای دنیا فردی را می‌توان یافت که ۴۰ سال رئیس جمهور و رهبر یک کشور باشد اما در یک خانه محقر زندگی کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، معاون هماهنگ کننده سپاه کل پاسداران گفت: کار دشمنان، زورگویان و متجاوزان بین المللی تمام است، خون‌های پاک کار خود را کرده و خواهد کرد.

 سردار محمدرضا نقدی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شعبان نصیری که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: شعبان نصیری از نوجوانی پا به میدان جهاد گذاشت و در صحنه مبارزه با رژیم ستمشاهی و مقابله با گروهک‌های تروریستی و نفاق حضوری پررنگ داشت، به واقع وی یک رزمنده پا به رکاب امام بود.

وی با بیان اینکه زمانی که جنگ به ملت ما تحمیل شد، معرکه‌های بزرگ دفاع مقدس از حضور او خالی نبود، تصریح کرد: وی فرمانده رشید خط‌شکن گردان و محور در لشکر پرافتخار ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) بود. او در میان این معرکه به جمع مجاهدان مهاجر عراقی پیوست و در سازماندهی آنها در کنار شهید اسماعیل دقایقی نقش بارز و تعیین کننده‌ای داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شعبان نصیری در ستاد لشکر ایفای مسئولیت می‌کرد و تا پایان جنگ این مسئولیت را بر دوش کشید و در میدان‌های معرکه‌های مهم حاضر بود، بیان کرد: پس از جنگ نیز میدان‌های جهاد را ترک نکرد، نه فقط در جهاد فرهنگی و اقتصادی و کمک به محرومان، بلکه هر جایی که نیاز بود، او غایب نبود.

سردار نقدی ادامه داد: هر جا که پنجره و دریچه‌ای برای جهاد و مبارزه باز می‌شد، وی خود را به آن میدان می‌رساند، حتی برای صدور انقلاب و کمک به محرومین راهی آفریقا شد و زمانی که باب دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) باز شد، با وجود اینکه به ظاهر بازنشسته شده بود اما با آشنایی که با مجاهدان عراقی داشت، احساس مسئولیت کرد و با ورود به این میدان، جهاد را استمرار بخشید.

وی افزود: شعبان نصیری در میدان دفاع از حرم به شدت مجروح شد اما معرکه را ترک نکرد و آنقدر جهاد را ادامه داد تا به فیض شهادت نائل آمد. خوشا به حال این شهید بزرگوار که در کنار سیدالشهدا (ع) روزی خوار خان نعمت الهی است. چنین انسان‌هایی با جهاد متواصل در جبهه‌های مختلف طی سال‌های طولانی با سختی‌ها و مشکلات و صعوبت‌های فراوان این میدان‌ها، اسطوره‌ها و قهرمانان بزرگی برای بشریت هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی به جز تربیت چنین انسان‌هایی که الگو و اسوه بشریت هستند، نداشته باشد، باز هم یک انقلاب استثنایی است چه برسد به اینکه اکنون بی کرانه انوار این انقلاب، جهان را در نوردیده است. چقدر حقیر و کوچک هستند کسانی که نمک این انقلاب را خوردند اما نمکدان می‌شکنند.

سردار نقدی با بیان اینکه چقدر بی هنرند حقیرانی که تنها هنرشان خوش رقصی برای زورگویان و متجاوزان بین المللی است، گفت: این افراد به این موضوع دل خوش هستند که علیه انقلابی با این عظمت حرفی بزنند یا اقدامی انجام دهند و متجاوزان بین المللی نیز لقمه‌ای برای آنها پرت کنند. دل انسان به حال افرادی می سوزد که در فیلمی، امامی را که همه عالم او را به رأفت می‌شناسند، به عنوان مظهر خشونت معرفی می‌کنند.

وی مطرح کرد: این گونه افراد بخاطر دو ریالی که از سازمان سیا، موساد یا سرویس اطلاعاتی فرانسه و … دریافت کنند، حرف‌هایی را زدند و بیانیه‌هایی را صادر و کشور را تحقیر کردند؛ چقدر ارزان خود را می‌فروشند! این افراد باید فداکاری را از نصیری‌ها بیاموزند؛ آن‌هایی که پس از ۱۰ سال حضور فعال در عرصه مبارزه و دفاع مقدس و پس از آن نیز در میدان‌های مختلف، همچنان پای کار آزادی، عدالت و دفاع از بشریت در مقابل همه ظالمان و زورگویان دنیا ایستادند.

انقلاب اسلامی با سرعت در دنیا در حال پیشروی است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اذعان کرد: انقلاب بزرگ و با عظمت اسلامی با سرعت در دنیا در حال پیشروی بوده و دل‌ها را تسخیر کرده است. ظالمان و جنایتکاران دائماً درصدد هستند که ملت‌هایی که به انقلاب اسلامی روی آوردند را قانع کنند که این انقلاب راه درستی نیست، آنها دائماً به دنبال به نمایش گذاشتن تصاویر زشتی از کشور و اسلام هستند و از چنین انسان‌های حقیری برای این امر بهره می‌گیرند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: طی برقراری ارتباط با نهضت‌های آزادی بخش ملت‌های مختلف دریافتیم بیشترین افرادی که نسبت به انقلاب اسلامی ایمان قوی پیدا می‌کردند و عمیقاً پایبند این انقلاب و ولایت می‌شدند، افرادی بودند که صحبت‌های بسیاری را در مورد انقلاب از رسانه‌های غربی شنیده بودند اما با رسیدن به ایران می‌گفتند که تصویری که غربی‌ها برای آنها ساخته بودند دروغ بود.

وی عنوان کرد: چقدر این انقلاب حق است؛ عده‌ای فکر می‌کنند با یکسری حرف و مصاحبه و فیلم می‌توانند انقلاب اسلامی را در اذهان مردم دنیا بد جلوه دهند و آنها را از آن روی گردان کنند اما بدانند که آب دریا با پوزه سگ نجس نمی‌شود. این انقلاب بسیار بزرگ‌تر از آن است که با چند بیانیه و خوش رقصی برای زورگویان دنیا خدشه‌ای به آن وارد شود؛ این انقلاب در دل‌ها جا باز کرده و نافذ است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، در کجای دنیا فردی را می‌توان یافت که ۴۰ سال رئیس جمهور و رهبر یک کشور بوده و همه امکانات را در اختیار داشته باشد اما در یک خانه محقر زندگی کند؟ افرادی هستند که چند روز پس از اینکه نخست وزیر و رئیس جمهور می‌شوند، همه اموال کشور را در جیب‌های خود می‌ریزند و می‌روند اما رهبر ما ساده‌ترین زندگی در پایین‌ترین سطح جامعه را برای خود خواسته است.

سردار نقدی اضافه کرد: مردم دنیا این مسائل را می‌بینند و می‌شنوند و این جاذبه دنیا را تسخیر می‌کند. برجی در لندن آتش می‌گیرد و بیش از ۵۰ نفر در آن می‌سوزند اما مسئولین آن کشور اتفاق را پنهان می‌کنند اما به دنبال وقوع حادثه متروپل، وزیر کشور ایران، یک هفته دلسوزانه در آبادان مستقر شده تا مبادا یک نفر که می‌تواند از زیر آوار زنده خارج شود، جان خود را از دست بدهد.

خون شهید نصیری‌ها را فتح خواهد کرد

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا و خون شهید نصیری‌ها را فتح خواهد کرد، اظهار کرد: اگر خون شهدای صدر اسلام، بخش اعظم دنیای متمدن آن روز را فتح و اسلام و جامعه اسلامی را بر بخش اعظم جهان آن روز حاکم کرد، این جامعه با خون شهید سلیمانی‌ها، نصیری‌ها، دقایقی‌ها و ابو مهدی‌ها و … دنیا را تسخیر خواهد کرد؛ شک نکنید که به زودی در بیت المقدس و مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: کار دشمنان و زورگویان و متجاوزان بین المللی تمام است، خون‌های پاک کار خود را کرده و خواهد کرد، دنیا و ملت‌ها بیدار شده اند و عظمت و مقاومت ملت ایران در مقابل زورگویان بین المللی برای همه عیان شده است. مردم عاشق این انقلاب و رهبری هستند، برای ما شگفت آور است که نوجوانانی داریم که برای خواندن سرود سلام فرمانده هجوم می‌آورند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه این حرکتی است که در دل‌ها ایجاد شده است، مطرح کرد: امام خمینی (ره) وعده داده بودند که این انقلاب متصل به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد شد. خوشا به حال آن‌هایی که این قضیه را درک کردند، خود را در این مسیر نگه داشتند، راه نصیری‌ها و ابو مهدی‌ها و حاج قاسم‌ها را ادامه می‌دهند و در این پیروزی‌ها سهیم هستند.

وی با بیان اینکه این وعده امام راحل است که اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، اظهار کرد: امید است زنجیره پیروزی‌هایی که از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ تا به امروز رقم خورده است، تا آزادسازی فلسطین و پس از آن نیز ادامه پیدا کند؛ ملت‌های دنیا و تمام بشریت، آزادی را در آغوش خواهند کشید و امام بزرگ خود را درک خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی لینک
کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید