فرمانده انتظامی کازرون اعلام کرد: انبار دپو کالاهای احتکار از قبیل برنج، گندم، آرد و ذرت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد. 

کشف انبار احتکار برنج و آرد در کازرون

به گزارش سلام نو، سرهنگ  اسماعیل زراعتیان پنجشنبه افزود: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی با همکاری پرسنل کارکنان سپاه و نماینده جهاد کشاورزی، از احتکار مقادیری قابل توجهی کالاهای اساسی در یک انبار مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند
وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم برنج،  ۱۹۵ تن گندم ، هفت تن و ۵۰۰ کیلوگرم ذرت و ۹۳ کیسه آرد احتکار شده را کشف کردند.
فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ زراعتیان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید