مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۷۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای مرغداری این استان در قالب تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شد.

پرداخت ۷۶ میلیارد ریال به واحدهای دامداری آذربایجان غربی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، احد ایزدیار روز پنجشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان افزود: ۲۳ شعبه اعتباری بانک کشاورزی استان در ایام هفته در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و در روزهای ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در زمینه پرداخت تسهیلات هستند.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، حمایت گسترده و بیش از پیش از مرغداران و دامداران در چرخه تولید انجام می‌گیرد.

ایزدیار ادامه داد: دامداران و صاحبان واحدهای طیور برای دریافت بدون محدودیت تسهیلات سرمایه در گردش به شعب بانک کشاورزی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش رو برای اخذ تسهیلات بانکی، از دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای صدور استعلام جهت پرداخت تسهیلات درخواست کرد تا پاسخ دهی به استعلامات بانکی را در حداقل زمان ممکن و طی ۲۴ ساعت انجام دهند تا روند پرداخت تسهیلات تسریع یابد.
 وی تاکید کرد: در این راستا بانک کشاورزی با تمام توان درصدد تسهیل موانع برای برخورداری بیشتر متقاضیان از تسهیلات سرمایه در گردش  و حمایت از تولید و تامین امنیت غذایی در استان است.

ایزدیار گفت: این تسهیلات با نرخ سود ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد در اختیار دامداران و مرغداران معرفی شده از جانب جهادکشاورزی قرار می‌گیرد.

بر اساس گفته‌های مسوولان جهاد کشاورزی استان، دامداران و مرغداران جهت بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش به منظور خرید نهاده‌های دام و طیور در طرح کار آمدسازی نظام یارانه‌ای به سامانه سیتا (sita.maj.ir) مراجعه و ثبت نام کنند، درخواست‌های ثبت شده پس از تأیید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و استان به بانک کشاورزی معرفی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید