خانواده من حتی در دلشان هم نمی خواهند من سمت فوتبال بروم.خودم دوست دارم اما متاسفانه اتفاقاتی در ممکلت خودم افتاد که نمی خواهم در این شرایط کار کنم. اگر پیشنهاد خوب از باشگاه غیرتهرانی هم باشد قبول نمی کنم چرا که به اندازه کافی از خانواده ام دور بودم.

علی دایی: صعود در جام جهانی خیلی سخت است

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، علی دایی در برنامه ۳۶۰ صعود ایران به دور بعد جام جهانی را سخت توصیف کرد و درباره حضور زنان در استادیوم ها نیز صحبت کرد.

 علی دایی در گفت وگو با برنامه ۳۶۰ درباره مسائل مختلف زندگی شخصی و فوتبالی خود صحبت کرد که در ادامه گزیده از صحبت های او را می خوانید:

من فقط یک بار ازدواج کردم

همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است.

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

باید اجازه بدهند که خانم ها به ورزشگاه بیایند

همسرم فقط بازی تیم ملی را در جام جهانی آلمان از نزدیک دیده است. در ایران که آن زمان ممنوع بود و الان هم متاسفانه اجازه نمی دهند. مطمئنا اگر خانواده ما از نزدیک بازی هایمان را تماشا می کردند خیلی برای من تاثیر داشت. متاسفانه قوانینمان اجازه نمی داد وگرنه ما همه باهم برابر هستیم. حق آن ها است که بیاند و به نظرم خیلی هم خوب است. زنان باید حس را داشته باشند که آن ها در این جامعه می توانند خیلی از کارها را انجام بدهند. ما نمی توانیم کشوری جدا از تمام دنیا باشیم. باید با همه ارتباط داشته باشیم و همین ارتباط باعث ارتقای جامعه شود.

دخترم برعکس هرچه دوست دارم را می خواهد!

من تا موقعی که فوتبال بود من اصلا نورا رو کم میدیدیم. موقعی که می امد خوابیدهب ود تعطیل بود من سربازی بود. کم پیش می آمد که با هم مسافرت برویم و الان این مشکلات نیست و ارتباط مان خیلی بهتر شده است.

هرچه که من دوست داشته باشم دخترم نورا برعکس آن را انجام می دهد. چند روز پیش به من گفت: "دیدی پدر استقلالی بودم و این تیم قهرمان شد! به خاطر همین استقلالی بودم" به او گفتم ۵ سال است که پرسپولیس قهرمانی می شود! او هم گفت که" امسال مهم است؛ گذشته را فراموش کن!"

نورا عاشق این است که زبان کره ای را یاد بگیر. به خاطر اینکه گروه کره ای در افتتاحیه جام جهانی اجرا دارند به من گفته که باید او را ببرم.

متاسفم که در مملکت خودم نمی توانم کار کنم

خانواده من حتی در دلشان هم نمی خواهند من سمت فوتبال بروم.خودم دوست دارم اما متاسفانه اتفاقاتی در ممکلت خودم افتاد که نمی خواهم در این شرایط کار کنم. اگر پیشنهاد خوب از باشگاه غیرتهرانی هم باشد قبول نمی کنم چرا که به اندازه کافی از خانواده ام دور بودم.

صعود در جام جهانی خیلی سخت است

گروه ما در جام جهانی جذاب است و خیلی خوب است که با تیم های انگلیس و آمریکا بازی می کنیم اما من اصلا این موضوع را سیاسی نمی دانم. انگلیس جزو بهترین های اروپا است و کار سختی مقابل این تیم داریم. آمریکا هم تیم خوبی دارد و اگر ولز به گروه اضافه شود کار سخت تر است. ما در مقدماتی جام جهانی شانس آوردم و گروهمان نسبت به بقیه آسان تر بود. صعود ما خیلی سخت است اما همه ما آرزو داریم برای اولین بار تیم صعود کند.

هیچ فشاری روی ما برای بازی با آمریکا نبود

برای ما خیلی مهم بود که آمریکا را در ۱۹۹۸ ببریم اما هیچ فشاری روی ما نبود و فقط به جنبه ورزشی و فوتبالی آن نگاه کردیم.

ایویچ تلاش زیادی برای تیم ملی کرد و در اردوی ایتالیا بازیکنان از نظر بدنی شرایط فوق العاده ای داشتند و اصلا از نظر تاکتیکی قابل مقایسه با قبل نبودند. برکناری او هم دست صفایی فراهانی نبود و به او گفته بودند که باید مربی ایرانی در جام جهانی باشد.

ما باید بدانیم که کجای فوتبال دنیا هستیم و با چه امکاناتی به مسابقات اعزام می شویم. شاید از نظر بازیکن خوب باشیم اما به خوبی انگلیس می شویم. بازیکنان آمریکا کجا بازی می کنند؟ باید این مسائل را در نظر بگیریم و منطقی فکر کنیم.

توهین به فوتبال مملکتم را قبول نمی کنم

من درباره اسکوچیچ نمی توانم صحبت کنم و فقط می توانم به او تبریک بگویم چون هرصحبتی کنم برداشت دیگه ای می شود.

زمانی که در ماجرای درگیری طارمی و اسکوچیچ حق را به مهدی دادم خیلی چیزها را محاسبه کردم. همین جوری نیست که بگویم مربی تیم ملی هرتصمیمی گرفت درست است. مربی تیم ملی هم ممکن است اشتباه کند. من کوچکترین توهین به فوتبال ممکلت را قبول نمی کنم. همین بازیکنان و سیستم بودند که اسکوچیچ را اسکوچیچ کردند و او رزومه ای نداشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید