۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 55362212

ورزشگاه آزادی خبرهای بد و نگران کننده ای به گوش می رسد. ماجرا از این قرار است که چندین سکوی ورزشگاه آزادی نشست کرده اند و اگر به آن ها رسیدگی صحیحی نشود، خطر ریزش آن حتی در جریان یکی از بازی ها نیز وجود دارد.

فاجعه در کمین ورزشگاه آزادی تهران!

به گزارش سلام نو به نقل از روزنامه گل، بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی طی مدت زمان اخیر نشست کرده اند که این مسئله علی رغم اطلاع رسانی به مسئولان مربوطه، با بی توجهی مواجه شده و می‌تواند منجر به یک فاجعه جدید شود.

 ورزشگاه آزادی تهران از فرسوده ترین اماکن ورزشی ایران است و محل رسمی دیدارهای تیم ملی، استقلال و پرسپولیس و رویدادهای فرهنگی است اما گفته می شود که این مجموعه نیازمند توجه و تعمیرات اساسی است.

 اکنون درباره ورزشگاه آزادی خبرهای بد و نگران کننده ای به گوش می رسد. ماجرا از این قرار است که چندین سکوی ورزشگاه آزادی نشست کرده اند و اگر به آن ها رسیدگی صحیحی نشود، خطر ریزش آن حتی در جریان یکی از بازی ها نیز وجود دارد. موضوعی که از چشم مدیران و مسولان مجموه هم پنهان نمانده و طبق شنیده ها و اطلاعات ما، گزارش ها و نامه نگاری های مربوط به آن را هم با متولی اصلی این مجموعه ورزشی یعنی وزارت ورزش و جوانان و مشخصا سازمان تجهیز و توسعه امکان ورزشی انجام داده اند و حتی گویا موضوع به شکل غیر رسمی به گوش شهرداری تهران و آتش نشانی هم رسیده است اما تا امروز هیچ گوش شنوایی برای آن ها وجود نداشته است و اقدام عملی مهمی هم در راستای مرمت و بازسازی این بخش از سکوها صورت نگرفته است تا همچنان - خدای نکرده - احتمال اینکه در جریان یکی از بازی های ملی و باشگاهی یا برنامه های فرهنگی شاهد وقوع فاجعه ای مانند ورزشگاه شهید متقی ساری، پلاسکو و متروپل جدید باشیم وجود داشته باشد.

روزنامه های ورزشی پنج شنبه ۱۲ خرداد

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید