همزمان با افت شش درصدی قیمت بیت‌کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته، بازدهی روزانه ۵۰ ارز دیجیتال برتر دنیا منفی شد

قیمت ارزهای دیجیتالی ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ / ریزش ۶ درصدی قیمت بیت‌کوین و اتریوم

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، قیمت بیت‌کوین در یک روز نزدیک شش درصد ریزش داشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد به ۲۹ هزار و ۷۵۰ دلار رسید درحالی که ارزش آن صبح روز چهارشنبه ۳۱ هزار و ۵۷۰ دلار بود و احتمال عبور این ارز دیجیتال از مرز ۳۲ هزار دلار وجود داشت. حالا بیت‌کوین دوباره در محدوده‌ای قرار دارد، که هفته قبل معامله می‌شد. همزمان با افت قیمت شش درصدی بیت‌کوین، ارزش اتریوم به‌همین اندازه کاهش پیدا کرد و بازدهی روزانه ۵۰ ارز دیجیتال برتر بازار منفی شد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۹ هزار و ۷۵۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد به کانال ۲۹ هزار دلار عقب‌نشینی کرد و درقیاس با صبح دیروز هزار و ۸۲۰ دلار کاهش پیدا کرد. دیروز قیمت بیت‌کوین ۳۱ هزار و ۵۷۰ دلار بود و افت قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک شش درصد محاسبه می‌شود. بیشترین قیمت بیت‌کوین در این مدت ۳۱ هزار و ۸۰۷ دلار بوده و کف قیمت این ارز دیجیتال را باید ۲۹ هزار و ۵۵۴ دلار بدانیم. به‌این ترتیب بیت‌کوین حالا با اوج قیمت خود در روز ۱۹ آبان پارسال یعنی رقم ۶۸ هزار و ۶۶۴ دلار، تقریبا ۵۶ درصد فاصله دارد. حجم کل بازار بیت‌کوین صبح امروز ۵۶۶ میلیارد و ۹۸۵ میلیون دلار بود که این رقم سهم این راز دیجیتال از کل بازار را کمی بیشتر از ۴۴ درصد نشان می‌داد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۸۱۰ دلار

قیمت اتریوم امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد با افت شش درصدی به هزار و ۸۱۰ دلار رسید. صبح دیروز قیمت اتریوم هزار و ۹۳۰ دلار بود و ظرف ۲۴ ساعت ۱۲۰ دلار از ارزش دومین ارز دیجیتال سرشناس دنیا آب رفت. در این مدت بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۹۶۳ دلار و کمترین قیمت آن هزار و ۷۸۰ دلار به‌ثبت رسیده است. بازدهی روزانه اتریوم درحالی منفی است که ارزش این ارز دیجیتال درقیاس با هفته قبل نیز کاهش داشته است. چون پنجشنبه هفته قبل قیمت اتریوم هزار و ۹۴۰ دلار بود. صبح امروز حجم کل بازار اتریوم ۲۲۱ میلیارد و ۴۴ میلیون دلار برآورد می‌شد که این رقم معادل ۱۷ درصد از سهم کل بازار محسوب می‌شد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت شیبا، کاردانو، دوج‌کوین و ترون در شبانه‌روز گذشته همپای بیت‌کوین و اتریوم کاهش پیدا کرده است. درحالی که امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد قیمت بیت‌کوین و اتریوم شش درصد افت داشته است، سرمایه آن‌هایی که شیبا در کیف پولشان داشتند، ۸.۵ درصد ریزش داشته، دوج‌کوین و کاردانو تقریبا ۶.۵ درصد افت قیمت داشتند و بازدهی ترون حدود منفی ۱.۲ درصد بوده است. قیمت شیبا از ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار رسید. کاردانو که دیروز ۰.۶۰۲ دلار خرید و فروش می‌شد، صبح امروز ۰.۵۶۳ دلار ارزش داشت. البته هنوز بادهی هفتگی کاردانو مثبت و نزدیک مثبت ۱۰ درصد برآورد می‌شود، چون این ارز دیجیتال پنجشنبه هفته قبل ۰.۵۱۳ دلار ارزش داشت. قیمت دوج‌کوین نیز از ۰.۰۸۵ دلار به ۰.۰۸۰ دلار تقلیل پیدا کرد و ترون صبح امروز درحالی ۰.۰۸۲ دلار معامله می‌شد که دیروز برای خرید آن باید ۰.۰۸۳ دلار پرداخت می‌شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

قیمت هفته قبل

قیمت دیروز

قیمت امروز

بیت‌کوین

۲۹ هزار و ۷۸۰ دلار

۳۱ هزار و ۵۷۰ دلار

۲۹ هزار و ۷۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۹۴۰ دلار

هزار و ۹۳۰ دلار

هزار و ۸۱۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

کاردانو

۰.۵۱۳ دلار

۰.۶۰۲ دلار

۰.۵۶۳ دلار

ترون

۰.۰۸۴ دلار

۰.۰۸۳ دلار

۰.۰۸۲ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۲ دلار

۰.۰۸۵ دلار

۰.۰۸۰ دلار

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید