ایمان محرابی‌نیا گفت: در بسیاری از ساعات شبانه روز گذشته جاده چالوس و محور هراز شاهد حجم بالای تردد وسایل نقلیه مختلف بودیم.

وضعیت ترافیک جاده‌های کشور در آستانه تعطیلات پیش‌رو / در جاده‌های شمال محدودیت تردد وجود دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور از آغاز ترافیک و ترددهای بین‌استانی مردم در آستانه تعطیلات پیش‌رو خبر داد.

ایمان محرابی‌نیا اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو، از روز گذشته ترافیک‌های سنگین به ویژه در محورهای شمالی آغاز شد و در بسیاری از ساعات شبانه روز گذشته جاده چالوس و محور هراز شاهد حجم بالای تردد وسایل نقلیه مختلف بودیم.

وی افزود: به عنوان مثال در ساعات مختلف شبانه روز گذشته در محور چالوس در حد فاصل شهرستانک تا نساء و سه راهی دیزین تا ولی آباد و در محور هراز در محدوده تونل شماره یک ترافیک سنگینی وجود داشت که تقریبا از صبح دیروز آغاز شد. البته در ساعات پایانی شب گذشته این ترافیک برطرف شده و تردد روانی در این محورها برقرار شد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محدودیت ترددی برای کنترل ترافیک به ویژه در محورهای شمالی در روزهای آتی در نظر گرفته خواهد شد یا خیر؟ گفت: تا کنون محدودیت ترافیکی اعلام نشده اما به محض تایید و ابلاغ، آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید