وزیر خارجه عمان در پاسخ به سوالی که آیا می‌تواند وجود مذاکرات محرمانه در سلطنت عمان میان ایران وآمریکا همانند مذاکراتی که در سال ۲۰۱۳ انجام شد را تایید کنید که وی پاسخ داد: «واقعا نمی‌توانم این موضوع را تایید کنم».

مسقط: مذاکرات محرمانه میان ایران و آمریکا در عمان را تایید نمی کنیم
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان گفت که نمی‌تواند وجود مذاکرات محرمانه در سلطنت عمان میان ایران و آمریکا را تایید کند.

وی که با نشریه فرانسوی «لوفیگارو» مصاحبه می‌کرد در پاسخ به سوال خبرنگار این نشریه که پرسید آیا می‌تواند وجود مذاکرات محرمانه در سلطنت عمان میان ایران وآمریکا همانند مذاکراتی که در سال ۲۰۱۳ انجام شد را تایید کنید که وی پاسخ داد: «واقعا نمی‌توانم این موضوع را تایید کنم».

وزیر خارجه عمان در ادامه گفت: «ما همواره خرسند هستیم که در صورت درخواست، کمک کنیم و امیدوارم که تحرک جدید برای تکمیل این توافق حاصل شود چون این موضوع نه تنها به نفع امنیت و ثبات منطقه بلکه همه جهان خواهد بود».

بدر بن حمد البوسعیدی گفت: «در مذاکرات کنونی (میان ایران و آمریکا) هنوز نقاط اختلافی وجود دارد که باید حل شود و امیدوارم که دولت کنونی آمریکا بتواند با دولت رئیس جمهور رئیسی به توافق برسد».

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید