روستای میرآباد در غرب شهرستان اشنویه در دهستان هق بخش نالوس، در مجاورت رودخانه گادر واقع شده است. جنگلهای طبیعی در کوهپایه کوههای کیله شین به فاصله هشت کیلومتری شهر اشنویه در این منطقه واقع هستند.

میرآباد روستایی با جاذبه‌های فراوان در آذربایجان‌غربی

به گزارش سلام نو، اشنویه از شهرهای استان آذربایجان غربی است که جاذبه های زیادی دارد. یکی از روستاهای این شهر روستای میر آباد می باشد که در نزدیکی اشنویه واقع شده و دارای جاذبه های فراوان است. در این روستا جنگل های زیادی نیز وجود دارد که بسیار زیبا و دیدنی بوده و برای تفریح بسیار مناسب است.

میرآباد روستایی با جاذبه‌های فراوان در آذربایجان‌غربی

در غرب شهرستان اشنویه و در مجاورت رودخانه گادری، روستای میرآباد واقع شده که طبیعتی بسیار زیبا دارد و در واقع از مجموع کل پلاک روستای میراباد درحدود ۹۰ هکتار آن بصورت جنگل نیمه انبوه است و از جاذبه های گردشگری به شمار می رود. در این جنگل نیمه انبوه درختانی مانند زالزالک، سیب وحشی، گلابی وحشی، آلو،نسترن و... رشد می کند که علاوه بر نقش تفرجگاهی و حفاظت آب و خاک ازمیوه های این درختان نیز بهره برداری میشود. این روستا هشت کیلومتر با شهر اشنویه فاصله دارد.

https://fa.tripyar.com/uploads/picture/3363/mirabad-6.jpg


موقعیت مکانی

روستای میرآباد در غرب شهرستان اشنویه در دهستان هق بخش نالوس، در مجاورت رودخانه گادر واقع شده است. جنگلهای طبیعی در کوهپایه کوههای کیله شین به فاصله هشت کیلومتری شهر اشنویه در این منطقه واقع هستند. برای بازدید از جنگل های روستای میرآباد (میراوا) باید از جاده اشنویه-پیرانشهر اقدام کرد. بعداز عبور از پل موسوم به "پل پوش آباد" در سمت راست، جاده خاکی قرار دارد که به طرف روستای هق و سپس به میرآباد منتهی می شود. هر چند وضعیت جاده منتهی به جنگل های میراوه چندان مناسب نیست ولی دیدن طبیعت سرسبز و زیبای این منطقه چاله چوله های متعدد جاده را جبران می کند.

 منبع: تریپ یار

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید