سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با وجود اینکه گفته می‌شد احتمال تنش وجود دارد، مجمع در کمال آرامش برگزار شد.

واکنش ماجدی به خط خوردن ۵ استقلالی از تیم میلی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین؛ میرشاد ماجدی در پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجمع بسیار خوبی بود و در کمال آرامش برگزار شد. با وجود اینکه شنیده می‌شد امکان تشنج وجود دارد و استرس مجمع وارد شود، اما مجمع آرامی بود و پرسش و پاسخ‌ها انجام شد. نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند. مرّ قانون انجام شد. آنچه در اساسنامه آمده بود، ریز به ریز کارها انجام شد. خوشبختانه انسجام هیأت رئیسه حفظ شد. برای باقی موارد هم خود هیأت رئیسه تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: جلسات خوبی را خواهیم داشت. بحث اصلی ما از همین حالا در مورد تیم ملی خواهد بود. نمی‌خواهم بگویم کوتاهی کرده‌ایم، اما قراردادی را با کانادا بستیم و تمام فکر و ذکرمان این بود که یک بازی خوب را انجام دهیم. اما از پشت پرده و سیاستگذاری‌های غیرورزشی اطلاعی نداشتیم، اما این قول را می‌دهیم تا ۴۸ ساعت آینده یک کمپ خوب را برای تیم ملی آماده کنیم. همچنین در حال رایزنی با یکی دو تیم دیگر هستیم تا بازی دوستانه برگزار کنیم. همانطور که همه بازیکنان، کادرفنی و شما می‌دانید، انتخاب‌های ما محدود است و تیم‌هایی وجود ندارند که بتوانیم با آنها بازی کنیم. با این وجود تمام سعی‌مان را انجام می‌دهیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره اینکه پیش‌بینی می‌کنید چند بازی دوستانه انجام دهیم، گفت: پیش‌بینی با واقعیت متفاوت است، الان زمان برای این کار نداریم.

وی در مورد اینکه بیرانوند گفته است اگر مجمع برگزار شود چهار بازی دوستانه خواهیم داشت گفت: بیرانوند از نگاه خودش می‌گوید. او دروازه‌بان اول و یا دوم تیم ملی است و حرفش هم درست است و این وظیفه ما است که بازی دوستانه ترتیب دهیم.

ماجدی در مورد نگرانی دیگر بازیکنان مثل سردار آزمون و مهدی طارمی گفت: بله همه نگران هستند، ما هم نگرانیم. با برگزاری مجمع امروز نگرانی‌هایمان کاهش پیدا کرد. قول می‌دهم ۸۰ درصد اردوی خوبی را در اسرع وقت برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه قبل از مجمع حواشی وجود داشت و چقدر امیدوارید که این مسائل برطرف شود، گفت: مجمع بالاترین رکن سیاستگذاری فدراسیون فوتبال است. کاری که امروز انجام شد و کارهایی که قرار است در آینده انجام شود همه از روی اساسنامه است. امروز هم همه بندهای اساسنامه اجرا شد. مطمئن باشید هیچ چیز فوتبال ایران را تعلیق نخواهد کرد مگر اینکه خودمان از داخل نخواهیم کنار هم کار کنیم. وقتی بخواهیم کار کنیم هیچ کس نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خواهش من این است که همه یکدل و یکرنگ کنار هم باشیم. اینقدر شایعه درست نکنیم. اجازه دهیم فوتبال حداقل تا جام جهانی مسیر خود را برود. روز گذشته دیدید که چه اتمسفر زییایی را هواداران در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند. سه هفته قبل همین اتمسفر را نساجی و آلومینیوم اراک به وجود آوردند. مردم عاشق فوتبال هستند و چرا می‌خواهیم این عشق را از آنها بگیریم؟

ماجدی در مورد خط خوردن پنج بازیکن استقلال از تیم ملی گفت: از ۷ صبح امروز در مجمع بودم و اصلاً موبایلم را چک نکردم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. از این لحظه به بعد به مسائلی که گفتید سرکشی می‌کنم. اما باید قبول کنیم که انتخاب اول و آخر برای بازیکن دراختیار سرمربی است.

وی در مورد اینکه آیا شما از سرمربی تیم ملی در این قضیه حمایت می‌کنید، گفت: من حمایتی نمی‌کنم. اول باید با اسکوچیچ صحبت کنم. نظرات او را بشنوند. در کار فنی سرمربی تصمیم می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال در مورد اینکه استقلالی‌ها به برنامه‌ریزی سازمان لیگ ایراد گرفتند، گفت: برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای استقلال خوب بود. به هر حال تیم‌های دیگر باید از این به بعد بازی کنند. آنها زودتر بازی کردند و جشن قهرمانی را هم گرفتند. اجازه دهید فوتبال با قانون جلو برود و با فضای مجازی کار نمی‌کنیم.

ماجدی در مورد اینکه ویزای قطر برای تیم ملی رسیده است یا خیر، گفت: در جلسه بودم و اطلاع چندانی ندارم و فکر می‌کنم رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید