معاون وزیر ورزش می‌گوید قرار است حمایت‌های لازم برای حضور پرقدرت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی صورت بگیرد.

علت غیبت سجادی در جشن قهرمانی استقلال چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین؛ محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر سه‌شنبه پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رای را اعضای مجمع دادند و با نظر خانواده فوتبال این اتفاقات رخ داده است. وقتی رای اکثریت روی یک مساله است، دیگر نمی‌توان صحبتی کرد.

او درباره رسمیت داشتن هیات رییسه با وجود عزل مهرداد سراجی گفت: هیات رییسه رسمیت دارد چون اکثریت اعضا حضور دارند.

پولادگر درباره قول ریاست جمهوری مبنی بر کمک به تیم ملی فوتبال برای حضور در رقابت‌های جام جهانی گفت: منابع کمک در راه است تا فوتبال ما بدون مشکلی در این رقابت‌ها شرکت کند.

معاون وزیر ورزش درباره وضعیت شهره موسوی گفت: بنده اطلاعی از وضعیت ایشان ندارم.

پولادگر درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته رسم شده بود که همه اردوهای آمادگی در کشورهای مجاور برگزار می‌شد و ما نمی‌دانستیم چرا این اتفاق رخ می‌دهد چون منابع مالی کشور خارج می‌شد. وقتی شرایط داخلی فراهم است، نیازی نیست اردوی خارجی برگزار شود اما به این معنا نیست که در همه شرایط این حرف را بزنیم. تیم ما با توجه به اقدام نادرست تیم کانادا، با تیم‌ دیگری دارد مذاکره می‌کند.

او درباره نبود حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه مجمع گفت: برای وزیر کار ضروری پیش آمده بود و به بنده امر فرمودند تا در اینجا حضور پیدا کنم.

پولادگر در پاسخ به این سوال که آیا نبود سجادی در مراسم قهرمانی استقلال به خاطر حاشیه‌های گذشته بوده است؟ گفت: نه چنین چیزی نبوده است.

258 258

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید