یارانه‌ معیشتی که بر اساس آن قرار بود خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، خانوارهای دو نفره ۹۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۱۳۷ هزار تومان، خانوارهای چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای ۵ نفر و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه دریافت کنند.

یارانه معیشتی خرداد ۱۴۰۱ امشب واریز می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، دهم هر ماه یارانه معیشتی بنزین واریز میشد. آیا امشب یارانه معیشتی بنزین به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؟

پیگیری‌ها از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نشان می‌دهد که واریز یارانه معیشتی متوقف شده و این یارانه در قالب یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی برای مردم واریز می‌شود.

بر این اساس باید گفت امشب سرپرستان خانوار نباید منتظر واریز یارانه بنزین باشند. آخرین یارانه معیشتی ماه گذشته واریز شد.

یارانه‌ای که بر اساس آن قرار بود خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، خانوارهای دو نفره ۹۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۱۳۷ هزار تومان، خانوارهای چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای ۵ نفر و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه دریافت کنند.

اما پرونده یارانه بنزین بالاخره این ماه بسته شد. چراکه این یارانه با کمک معیشتی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی ادغام شد و مبلغ آن اواخر این ماه یکجا به حساب خانوارها واریز می‌شود.

یارانه ۴۵هزار تومانی چه شد؟ همزمان با واریز یارانه جدید، دولت روند پرداخت یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را هم متوقف کرد. از ماه گذشته (اردیبهشت ماه) این یارانه دیگر به حساب سرپرستان خانوار واریز نشده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید