مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: ایشان قرارداد دارد و داریم پیگیری می‌کنیم تا بازیکنان جدید را تقویت کنیم و تیم قدرتمندی را برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

گرشاسبی مذاکره نکونام با استقلال را تکذیب کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان پس جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: الان مجمع فدراسیون فوتبال است. ما هم یک عضو هستیم که حضور پیدا کردیم. یک سری موارد و ابهاماتی بود که باید در مجمع مطرح می‌شد. مباحث مالی که حسابرسی نشده است، یکی از مواردی است که چند سال است که مورد توجه قرار نگرفته است و بازرس قانونی هم تایید نکرده است. هیات رئیسه و فدراسیون سال‌های قبل اسناد مالی را تایید نکرده است و این برای فدراسیون ما بد است. آقای ماجدی و کامرانی‌فر قول پیگیری دادند تا در یک مجمع فوق‌العاده کار پیگیری و جبران شود. همچنین اگر افراد قبلی امضاهای لازم را در این زمینه انجام دهند، کار قانونی خواهد بود.

او ادامه داد: بحث عزل رئیس سابق فدراسیون فوتبال بود و با توجه به موارد مطرح شده و رای کمیته استیناف، او نتوانست به این جلسه راه پیدا کند. بهتر بود که او در این مجمع حضور پیدا می‌کرد و از خودش دفاع می‌کرد. بحث بعدی عزل ۴ عضو هیات رئیسه بود که به انتخابات رسید و همه اعضا رای خودشان را واریز کردند و در حال شمارش است. به نظرم باید برای سرنوشت فوتبال کشورمان فکر اساسی شود. این زبینده فوتبال کشورمان نیست که در مدت کوتاه، ۴ رئیس فدراسیون تعویض شود.

گرشاسبی درباره آینده جواد نکونام در فولاد خوزستان گفت: ایشان قرارداد دارد و داریم پیگیری می‌کنیم تا بازیکنان جدید را تقویت کنیم و تیم قدرتمندی را برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره شایعه مذاکره جواد نکونام با استقلال گفت:‌ خبری نیست. استقلال تازه قهرمان شده است. خودتان هم به آن می‌گویید شایعه پس به آن خیلی توجه نکنید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید