رامین رضاییان در گفتگوی خود با یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس به او داده نشده و وضعیت او برای فصل آینده نامشخص است.

گمانه‌زنی درباره احتمال جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، همانطور که قبلا در گزارشی نوشتیم، باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده فقط به ۳ بازیکن خود به نام های مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان تا این لحظه پیشنهاد تمدید قرارداد داده و از بین این نفرات فقط مهدی ترابی قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد و تا پایان لیگ بیست و سوم این بازیکن در پرسپولیس باقی خواهد ماند و هنوز تکلیف ماندن یا جدایی سرلک و پهلوان مشخص نیست.

پرسپولیس به غیر از این نفرات بازیکنان دیگری هم دارد که بعد از دیدار این تیم مقابل فجر بازیکن آزاد خواهند شد. رامین رضاییان مدافع سابق تیم ملی که در نقل و انتقالات زمستانی از فوتبال قطر به پرسپولیس بازگشت، جزو نفراتی است که قراردادش تمام خواهد شد. رامین که بین هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس هم موافق دارد و هم مخالف، در گفت و گوی خود با یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد، هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس به او داده نشده و وضعیت او برای فصل آینده نامشخص است.

آنطور که از صحبت های رامین می شد فهمید این احتمال وجود دارد که رضاییان را فصل آینده در تیم دیگری ببینیم. در واقع حرف های رامین به شدت بوی جدایی می داد، هرچند او اعلام کرد تحت هیچ شرایطی راهی استقلال نخواهد شد. حال باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی بعد از این صحبت های رضاییان چیست و آیا در روزهای آینده شرایط برای این بازیکن تغییر خواهد کرد یا خیر. گفتنی است باشگاه پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر که مدافع راست مورد علاقه یحیی گل محمدی به حساب می آید، مذاکراتی داشته و حتی به توافقات اولیه هم رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید