پلیس فتا از پرونده اخاذی ۵۰۰ میلیون تومانی در مشهد پرده برداشت.

مرد مومن در دام رسوایی زن مشهدی ! / فیلمی که ۵۰۰ میلیون می ارزید!

به گزارش سلام نو، محتویات ظاهری پرونده نشان می‌داد که چندتن به قصد اخاذی از یک مشهدی، تهدید کرده اند که تصاویر خصوصی او را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و این فرد برای شکایت و پیدا کردن متهمان پس از مراجعه به دادسرا به پلیس فتای خراسان رضوی معرفی شد. اما بررسی‌های تخصصی نشان داد که عده‌ای شیاد با شگردی جدید و البته غیراخلاقی قصد این اخاذی را داشته اند.

مرد میان سال اعتبار و آبرویش در گرو یک تهدید بود. او نگران از آنچه شاید بر سرش بیاید، بعد از دریافت مرجوعه قضایی از دادسرای رسیدگی به جرائم رایانه ای، خود را به پلیس فتای خراسان رضوی رسانده بود تا کارشناسان این پلیس تخصصی بتوانند ماجرای نهفته در پس این تهدید را کشف و عاملان آن را دستگیر کنند.

با طرح شکایت و مشخص شدن یک ماجرای غیراخلاقی در این شکایت، سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی از کارشناسان دایره رسیدگی به پرونده‌های غیر اخلاقی خواست تا با سرعت و دقت به این پرونده رسیدگی کنند و جلو تکرار آن را در مشهد بگیرند.

آغاز ماجرا از چند ماه پیش

از ماه‌ها قبل تحرکات مشکوکی در یکی از محله‌های مشهد رخ می‌دهد و ظاهرا همسایه جدیدی رفت و آمدهای وقت و بی وقت و مشکوکی در محله داشت.

اما از آنجا که به صورت مستقیم با همسایه‌ها ارتباط نمی‌گرفتند و مشکلی برایشان ایجاد نکرده بودند، ناراحتی از مرحله غرغر کردن فراتر نرفته بود، تا اینکه روزی در خانه یکی از همسایه‌ها کوبیده می‌شود.

مرد وقتی در خانه را باز می‌کند، با خانمی روبه رو می‌شود که ظاهرا برایشان نذری آورده بود، اما نوع پوشش خاص و زننده زن و همچنین رفتارهای خارج از شئون این فرد، موجب می‌شود تا صاحب خانه تصمیم بگیرد در را ببندد، اما زن خودش را به سمت او می‌کشاند و به نوعی وارد خانه می‌شود. در نهایت با اعتراض مرد و تلاش‌های او زن از خانه بیرون می‌رود.

آغاز دردسرهای جدید

مردی که برای او مزاحمت ایجاد شده بود، یکی از معتمدان محل و فردی متمول بود. مرد پس از این مزاحمت، تقریبا موضوع را فراموش می‌کند تا اینکه روزی در فضای مجازی تصویری به دستش می‌رسد که او را شوکه می‌کند. در این تصویر زنی دیده می‌شود که با سروشکلی نامناسب وارد خانه او می‌شود.

مرد با بررسی تصویر می‌فهمد این همان زنی است که چندی قبل به بهانه نذری قصد داشت وارد خانه او بشود و درست در همان لحظه این تصاویر ثبت شده است.

این فرد بی توجه به آن تصاویر و اهداف پشت پرده آن، سرگرم زندگی خود می‌شود. اما همین که می‌خواهد آن حادثه را فراموش کند با سریالی از اتهامات جدید روبه رو می‌شود که این بار آبرو و حیثیت او را نشانه گرفته بود. پیام‌های پی درپی برای مرد ارسال می‌شود که در نهایت این افراد به قصد اخاذی از این فرد پول دار از او می‌خواهند تا در ازای منتشر نشدن این تصاویر ۵۰۰ میلیون تومان به آن‌ها بدهد.

دستگیری متهمان اخاذ

مرد پس از اینکه متوجه شد عده‌ای قصد اخاذی از او را دارند، بدون لحظه‌ای درنگ به پلیس فتا مراجعه کرد.

کارشناسان پلیس فتای خراسان رضوی با آغاز بررسی‌ها درباره این پرونده پس از هماهنگی مقام قضایی یک زن و مرد را در محل سکونت خود دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

افراد دستگیر شده در رویارویی با مستندات موجود جرمشان را پذیرفتند و اعتراف کردند که مدتی شاکی را زیر نظر گرفته و با توجه به تمکن مالی وی، با انگیزه کسب منفعت مالی و رسیدن به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نقشه‌ای طراحی و اجرا کرده اند.

متهمان که از کار خود پشیمان و نادم بودند، از شاکی طلب بخشش داشتند که پرونده به همراه متهمان برای کسب تکلیف نهایی به دادسرا ارسال شد. / رکنا

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید