داخل گوشت، سفید مایل به شیری است و طعم دلپذیر شیرین و کمی تند دارد. رامبوتان خوشمزه است و خوردن آن حس خوبی دارد.

جالب‌ترین و متفاوت‌ترین میوه‌ها در جهان! / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: شما هم قطعا عاشق میوه هستید، اما از مزه‌ها و طعم‌های تکراری میوه‌هایتان خسته شده‌اید. اصلا نگران نباشید ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که طبیعت فوق‌العاده گسترده‌ای دارد و هر روز مواد خوراکی جدیدی کشف می‌شوند. ما در این صفحه میوه‌های متفاوتی را برای شما گردآوری کرده‌ایم که مطمئنا خوشتان می‌آید.

تانگلو

جالب‌ترین و متفاوت‌ترین میوه‌ها در جهان! / عکس

میوه زشت نام خود را از ظاهر غیرجذاب، خشن و چروکیده خود گرفته است. اصالتا از جامائیکا، پوست تانگلو مانند بسیاری از خویشاوندان مرکباتی آن نارنجی پررنگ نیست، بلکه بیشتر به رنگ سبز مایل به زرد است. گفته می‌شود که تانگلو حاصل هیبریداسیون طبیعی بین نارنگی و پوملو است. ممکن است عالی به نظر نرسند، اما طعم خوشمزه‌ای دارند. امتحان آن ضرری ندارد.

رامبوتان

جالب‌ترین و متفاوت‌ترین میوه‌ها در جهان! / عکس

میوه رامبوتان در مناطق گرمسیری جنوب شرقی آسیا، عمدتا در اندونزی، مالزی و تایلند کشت می‌شود. این میوه غیرمعمول پوستی کاملا چشمگیر و صورتی تا قرمز دارد که با پرزهای مو مانند پوشیده شده است. داخل گوشت، سفید مایل به شیری است و طعم دلپذیر شیرین و کمی تند دارد. رامبوتان خوشمزه است و خوردن آن حس خوبی دارد.

تاک شکلاتی

جالب‌ترین و متفاوت‌ترین میوه‌ها در جهان! / عکس

میوه‌های ارغوانی گیاه تاک شکلاتی به شکل سوسیس و پر از دانه است. با این حال، دانه‌ها طعم شیرین میوه را مختل نمی‌کنند. درختچه تاک شکلاتی از خاور دور سرچشمه می‌گیرد و بیشتر در چین، ژاپن و کره یافت می‌شود. گیاه تاک شکلاتی در اروپا چندان شناخته شده نیست. اگر میوه‌های شیرین را می‌پسندید حتما تاک شکلاتی را هم مزه کنید.

آتمویا

جالب‌ترین و متفاوت‌ترین میوه‌ها در جهان! / عکس

آتمویا ترکیبی از شکر، سیب و چریمویا است. منشا آن در مناطق گرمسیری آمریکای لاتین است. این میوه به شکل قلب با پوست سبز رنگ است. در داخل یک گوشت سفید شیرین را خواهید دید که با دانه‌های سیاه جاسازی شده است. آتمویا طعم فوق العاده‌ای دارد و در گروه میوه‌ها نظیر ندارد.

میوه مار

جالب‌ترین و متفاوت‌ترین میوه‌ها در جهان! / عکس

میوه نخل سالاک عمدتا در دو جزیره اندونزی سوماترا و جاوه رشد می‌کند. این میوه غیرمعمول نام خود را مدیون پوست قهوه‌ای مایل به قرمز و مار مانند است، حتی فلس هم دارد! شکل و اندازه آن شبیه به انجیر است و نوک آن مشخص است. میوه مار دارای طعمی شیرین است که به خوبی با مزاج افراد مختلف سازگار می‌شود و کمی ملایم است. این میوه نام خود را از ظاهر مار مانند پوست آن گرفته است، برخلاف نامش برای بدن مفید است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید