فرمانده انتظامی گناباد گفت: یک سرباز پاسگاه انتظامی کاخک این شهرستان عصر دیروز، هنگام تعقیب خودرو حامل قاچاق سوخت بر اثر وقوع سانحه به شهادت رسید.

شهادت سرباز نیروی انتظامی در تعقیب خودرو قاچاق سوخت
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی گناباد گفت: یک سرباز پاسگاه انتظامی کاخک این شهرستان عصر دیروز، هنگام تعقیب خودرو حامل قاچاق سوخت بر اثر وقوع سانحه به شهادت رسید.

سرهنگ قربانعلی قربانی اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش کاخک گناباد هنگام گشت‌زنی به‌منظور تامین امنیت و برخورد با قاچاقچیان در محور کاخک - قاین به یک دستگاه خودرو حامل قاچاق سوخت مشکوک شدند که راننده با مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت و خودرو انتظامی در هنگام تعقیب و گریز قاچاقچیان در محدوده شهرستان قائن (خراسان جنوبی) واژگون شد و مامور انتظامی به‌همراه سرباز علی شبانی مجروح شدند که بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش تیم پزشکی، سرباز وظیفه علی شبانی به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت: مامور انتظامی کاخک هم بر اثر این سانحه در وضعیت کما و تحت درمان قرار دارد و در بیمارستان قائن بستری است.

وی اظهار داشت: پیکر سرباز وظیفه شهید شبانی روز سه شنبه در گناباد تشییع و به زادگاهش شهرستان رشتخوار انتقال می یابد.

بخش کاخک با ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهرستان گناباد و شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید