اوتادی افزود: بانک‌ها بزرگ‌ترین سوداگران و دلالان بازار مسکن کشور هستند و با دخالت در بازار باعث شدند تا خرید مسکن برای خیلی‌ها آرزو شود.

اجاره‌نشینی در شهرها هم آرزو شد!

به گزارش سلام نو، به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک اعطای وام ودیعه مسکن بیشتر به سود بانک‌هاست. امروز اجاره‌نشینی به یک آرزو تبدیل شده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: وام ودیعه مسکن به سود بانک‌هاست تا مستاجران. امروز اجاره‌نشینی در شهرها به یک آرزو تبدیل شده است.

بر اساس گزارش تسنیم، عبدالله اوتادی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان وام کمک ودیعه مسکن به مستاجران تهرانی پرداخت می‌شود. سود این وام بیش از ۵۲ میلیون تومان است که به نظر می‌رسد بیشتر به سود بانک‌ها باشد تا اجاره‌نشین‌ها.

اوتادی افزود: بانک‌ها بزرگ‌ترین سوداگران و دلالان بازار مسکن کشور هستند و با دخالت در بازار باعث شدند تا خرید مسکن برای خیلی‌ها آرزو شود.

وی تصریح کرد: قبلا خرید ملک آرزو بود، امروز اجاره‌نشینی در شهرها به آرزو تبدیل شده است.

او گفت: ایران تنها کشوری است که بانک‌هایش چنین سودهایی دریافت می‌کند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک اضافه کرد: امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که برنامه‌های حمایتی به نفع اجاره‌نشین‌ها باشد.  مستاجران قشر ضعیف جامعه هستند و دولت باید با برنامه‌های حمایتی کمک حال آنها باشد.

عبدالله اوتادی یادآور شد: اقساط این وام حدود ۲٫۵ میلیون تومان است. این مبلغ را باید به هزینه‌های زندگی و اجاره‌بهایی که به مالک پرداخت می‌شود اضافه کنیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید