قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته ۴.۵ درصد و اتریوم ۵.۵ درصد افزایش پیدا کرد و اوضاع برای سرمایه‌گذاران کاردانو و شیبا بهتر بود

قیمت ارزهای دیجیتالی ۹ خرداد ۱۴۰۱ / بیت‌کوین وارد کانال ۳۰ هزار دلار شد

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، قیمت بیت‌کوین امروز کار خود را حوالی پله‌های ابتدایی کانال ۳۰ هزار دلار آغاز کرد. قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته معادل چهارونیم درصد رشد داشت و از مرز ۲۹ هزار دلار به ۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار رسید. هزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین، اتریوم رشد ۵.۵ درصدی را به‌ثبت رساند و اوضاع برای سرمایه‌گذاران کاردانو و شیبا بهتر بوده است. این دو ارز دیجیتال سرشناس به‌ترتیب بازدهی مثبت ۱۱ و ۹ درصد را تجربه کرده اند. با وجود رشد قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، هنوز برخی از تحلیلگران به آینده بازار خوشبین نیستند. بازدهی ماهانه بیت‌کوین تقریبا معادل منفی ۲۰ درصد برآورد می‌شود و مشخص نیست روند نزولی بازار چه زمانی تمام می‌شود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه ۹ خرداد به پله‌های ابتدایی کانال ۳۰ هزار دلار رسید. قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۷۰ دلار رشد پیدا کرد و از ۲۸ هزار و ۹۳۰ دلار به ۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار رسید. این میزان رشد معادل چهار و نیم درصد است، اما تازه قیمت بیت‌کوین با ارزش این ارز دیجیتال در هفته گذشته برابر شده است.

یک هفته قبل یعنی دوشنبه دوم خرداد قیمت بیت‌کوین تقریبا ۳۰ هزار و ۱۵۰ دلار بود. در شبانه‌روز گذشته رقم ۳۰ هزار و ۳۰۰ دلار بیشترین قیمت بیت‌کوین بوده و رقم ۲۸ هزار و ۹۳۰ دلار را باید کمترین سطح آن در این مدت بدانیم. حالا حجم کل بازار بیت‌کوین به ۵۷۶ میلیارد و ۵۵۷ میلیون دلار رسیده و این رقم معادل ۴۴ درصد از سهم کل بازار محسوب می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۸۷۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز دوشنبه ۹ خرداد هزار و ۸۷۰ دلار بود. این عدد افزایش ۹۵ دلاری قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی را نشان می‌داد. قیمت اتریوم صبح دیروز هزار و ۷۷۵ دلار بود و بازدهی روزانه دومین ارز دیجیتال بازار معادل ۵.۵ درصد برآورد می‌شد. در این مدت بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۸۸۰ دلار به‌ثبت رسیده و کمترین سطح این ارز دیجیتال را باید هزار و ۷۷۳ دلار بدانیم. با وجود رشد قیمت ۵.۵ درصدی اتریوم هنوز بازدهی هفتگی این ارز منفی است.

دوشنبه دوم خرداد اتریوم بالای مرز دو هزار دلار خرید و فروش می‌شد و حالا در این مدت ارزش سرمایه‌گذاران اتریوم حدود هفت و نیم درصد آب رفته است. همچنین فاصله فعلی قیمت اتریوم با قله تاریخی این ارز دیجیتال یعنی چهار هزار و ۸۵۱ دلار در روز ۱۹ آبان پارسال، نزدیک ۶۰ درصد حساب می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو، شیبا، دوج‌کوین و ترون در ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته است. اوضاع برای کاردانو از همه بهتر بوده و ارزش آن تقریبا ۱۱.۵ درصد بالا آمده است. قیمت لحظه‌ای کاردانو صبح امروز دوشنبه ۹ خرداد ۰.۰۵۱۳ دلار بود و دیروز این ارز دیجیتال ۰.۴۶۰ دلار فروخته می‌شد. البته کاردانو هنوز درقیاس با هفته قبل در سطح کمتری قرار دارد.

قیمت کاردانو هفته قبل یعنی دوشنبه دوم خرداد ۰.۵۴۰ دلار بود. قیمت شیبا با رشد ۹ درصدی از ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار رسید. دوج‌کوین که به‌تازگی وارد فهرست ۱۰ ارز دیجیتال مهم بازار از نظر بیشترین سهم شده است، در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا مثبت پنج درصد بازدهی داشته. قیمت دوج‌کوین در شبانه‌روز گذشته از ۰.۰۸۰ دلار به ۰۱.۰۸۴ دلار افزایش پیدا کرده است. همچنین قیمت ترون با رشد چهار درصدی از ۰.۰۸۰ دلار به ۰.۰۸۴ دلار ارتقا پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز

قیمت هفته قبل

قیمت دیروز

قیمت امروز

بیت‌کوین

۳۰ هزار و ۱۵۰ دلار

۲۸ هزار و ۹۳۰ دلار

۳۰ هزار و ۲۰۰ دلار

اتریوم

دو هزار و ۳۰ دلار

هزار و ۷۷۵ دلار

هزار و ۸۷۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

 ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار 

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۵۴۰ دلار

۰.۴۶۰ دلار

۰.۵۱۳ دلار

ترون

۰.۰۷۷ دلار

۰.۰۸۰ دلار

۰.۵۱۳ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۵ دلار

۰.۰۸۰ دلار

۰.۰۸۴ دلار

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید