جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری سریع عامل تیراندازی به منزل یک شهروند در یکی از محلات شهرستان زابل خبر داد.

 عامل تیراندازی وحشت آور در زابل دستگیر شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام یک فقره تیراندازی ، به سمت  منزل یک شهروند در یکی از خیابان‌های زابل ، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی آن شهرستان به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که فردی با هویت معلوم به علت اختلافات قبلی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به طرف منزل شهروند مذکور تیراندازی و با ایجاد رعب و وحشت عمومی از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی، مخفیگاه عامل این تیراندازی که جوانی 24 ساله بود در کمترین زمان ممکن شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

جوکار با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم زنند برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه جولان به افراد قانون شکن را نخواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید