این احتمال می رود که امشب شاهد آخرین بازی سیدجلال حسینی با پیراهن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باشیم

احتمال خداحافظی سیدجلال حسینی با هواداران در ورزشگاه آزادی!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، یحیی گل محمدی علاقه ای به تمدید قرارداد با سیدجلال حسینی ندارد. او در این فصل با نیمکت نشین کردن کاپیتان تیمش در تمام بازی های حساس نشان داد دیگر اعتقادی به این بازیکن ندارد و مدتی قبل نیز در مصاحبه ای اعلام کرد: رفتن یا ماندن سیدجلال را به خود او واگذار کرده ام.

جمله ای که نشان می دهد یحیی اصراری به ماندن کاپیتان ندارد و البته اگر خود سیدجلال بخواهد بماند، مخالفتی نداشته و حرفی نمی زند. اما این پایان کار نبود؛ سرمربی سرخ ها روز قبل با خط زدن سیدجلال از لیست آخرین ضربه را به او زد.

این تصمیم از سوی یحیی گل محمدی کافی بود تا سیدجلال حسینی در گفتگویی کوتاه، اعلام مواضع خود و بیان برخی حقایق و مسائل پشت پرده را به آخر فصل موکول کند. اما جالب اینجاست که هواداران پرسپولیس نیز به شدت نسبت به این موضوع در فضای مجازی واکنش نشان داده و به گل محمدی بابت این تصمیم عجیب اعتراض کردند. به گونه ای که سرمربی پرسپولیس، چند ساعت پس از اتخاذ آن تصمیم، صبح که از خواب بیدار شد تصمیم گرفت سیدجلال و دو بازیکن دیگر را به اردو برگرداند.

به هر روی اگرچه یحیی گل محمدی و سیدجلال بارها در تمرین کنار هم به دوربین های پرتعداد عکاسان لبخند زده اند، اما آن چه در این فصل گذشته نشان می دهد که سرمربی سرخ ها دیگر علاقه ای به ادامه همکاری با کاپیتان تیمش را ندارد و گروهی معتقدند شاید گل محمدی با بخشیدن سیدجلال، فرصتی به این بازیکن و هواداران پرسپولیس برای خداحافظی از هم داده است.

اگر چه کاپیتان در ترکیب ابتدایی پرسپولیس نیست اما این احتمال وجود دارد به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده تا برای آخرین بار با پیراهن پرسپولیس مقابل هواداران بازی کرده و به چند سال پیاپی افتخار آفرینی پایان دهد. به هرحال آن چه که در طول فصل بین آن ها رخ داده نشان می دهد که احتمال همکاری یحیی و سیدجلال برای فصل آینده به شدت کم است.

همان اقدامی که چند سال قبل انجام شد و مهدی مهدوی کیا در مظلومانه ترین شکل ممکن با تصمیم گل محمدی از پرسپولیس و فوتبال خداحافظی کرد، حالا قرار است برای سیدجلال حسینی تکرار شود.

باید دید درنهایت سیدجلال در پایان فصل چه حرف هایی خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید