چشمه‌ آبگرم میراحمد، سه چشمه‌ مجزا است که یکی از آنها حدود پانصد متر از دو چشمه‌ دیگر فاصله دارد که محلی‌ ها به آن «اوگری» می‌ گویند. این چشمه برای شنا مورد استقبال مردم قرار می ‌گیرد اما باید احتیاط کرد.

با چشمه‌ آبگرم میراحمد تنگستان بیشتر آشنا شوید

به گزارش سلام نو، امامزاده میراحمد اهرم به خاطر چشمه های آب گرم شهرت دارد. چشمه آبگرم میراحمد از مجموعه چشمه‌ های ﮐﻮه بیرمی است که در ۱۵ کیلومتری شهر اهرم بوشهر واقع شده است. آب این چشمه برای درمان امراض جلدی و پوستی و درد مفاصل استفاده می ‌شود. شنا در این چشمه خطرناک بوده و تا می توانید از آن اجتناب کنید.

با چشمه‌ آبگرم میراحمد تنگستان بیشتر آشنا شوید

چشمه‌ آبگرم میر احمد در چهل کیلومتری جاده‌ بوشهر-خورموج از توابع روستای عالی حسینی در شهرستان اهرم (تنگستان) قرار دارد. به طور کلی، در استان بوشهر چشمه ‌های آبگرم متعددی وجود دارد که هر کدام خاصیت متفاوتی دارند. چشمه‌ آبگرم گوگردی میر احمد برای درمان بیماری ‌های پوستی، تنفسی، درد اعصاب و روان، درد مفاصل و... مناسب است. این چشمه‌ در جوار آستان امامزاده میراحمد قرار دارد. به دلیل بهاری بودن هوا در فصل زمستان در بوشهر، این مکان همواره میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است. چشمه‌ آبگرم میراحمد، سه چشمه‌ مجزا است که یکی از آنها حدود پانصد متر از دو چشمه‌ دیگر فاصله دارد که محلی‌ ها به آن «اوگری» می‌ گویند. این چشمه برای شنا مورد استقبال مردم قرار می ‌گیرد اما باید احتیاط کرد. متاسفانه تا به حال، عده ‌ای از مردم به دلیل عدم مهارت شنا و شناخت کافی، در این مکان دچار حادثه شده‌ اند. چشمه دارای عمق‌ هایی متفاوت است که وسط آن کم عمق بوده و بخش‌ های انتهایی‌ آن دارای عمق زیاد است.

با چشمه‌ آبگرم میراحمد تنگستان بیشتر آشنا شوید

موقعیت مکانی

چشمه آبگرم طبیعی میراحمد تنگستان در مسیر اهرم به بوشهر در منطقه میراحمد از توابع روستای عالی حسینی شهرستان تنگستان قرار دارد و از جاده اصلی حدود یک کیلومتر جاده خاکی دارد.

 منبع: تریپ یار

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید