دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: با اروگوئه مذاکرات خود را ادامه دادیم و اگر مشکلی پیش نیاید ۲۱ یا ۲۲ خرداد با این تیم بازی خواهیم کرد.

دیدار با اروگوئه در دستور کار فدراسیون فوتبال

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حسن کامرانی‌فر افزود: پس از عدم برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کانادا که به دلیل مسائل سیاسی لغو شد به دنبال حریف تدارکاتی مناسب بودیم و با چند کشور از جمله پاراگوئه و سنگال مذاکره کردیم و حتی قرار بود سنگال به ایران بیاید، اما این امر میسر نشد.

وی افزود: با توجه به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال اروگوئه با مکزیک، با اروگوئه مذاکرات خود را ادامه دادیم و اگر مشکلی پیش نیاید ۲۱ یا ۲۲ خرداد با این تیم بازی خواهیم کرد.

کامرانی فر درباره دیدار لغو شده با کانادا گفت: این دیدار قرار بود برگزار شود، اما به دلیل مسائل سیاسی از طرف مسئولان کانادایی لغو شد و در این ارتباط مسائل حقوقی را پیگیری می‌کنیم. وی همچنین برگزاری دیدار تدارکاتی با اکوادور را تکذیب کرد.

گفتننی است تیم ملی فوتبال اروگوئه در گروه هشتم جام جهانی ۲۰۰۲ قطر با تیم‌های ملی فوتبال پرتغال، غنا، اروگوئه و کره‌جنوبی هم گروه است. این تیم در رده‌بندی فیفا جایگاه سیزدهم فیفا قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید