اعضای تیم ملی والیبال کشورمان ظهر امروز هشتم خرداد وارد بلگراد، پایتخت صربستان شدند.

ورود کاروان والیبال ایران به صربستان

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا،‌ شاگردان بهروز عطایی بامداد امروز یکشنبه هشتم خرداد تهران را به مقصد استانبول ترک کردند و پس از توقف چند ساعته در فرودگاه استانبول، راهی بلگراد شدند تا پس از استراحتی یک روزه، تمرینات خود را در این شهر از فردا (دوشنبه نهم خرداد) آغاز کنند.

بازیکنان تیم ملی صربستان که در هتل محل اسکان تیم ملی والیبال ایران اقامت دارند، در لابی هتل از ملی پوشان ایران استقبال کردند. در این میان استقبال میلان کاتیچ از میلاد عبادی‌پور جالب توجه بود و طرفین به گرمی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن ۱۲ بازیکن تیم ملی هستند که وارد بلگراد شدند و در هتل ام «M» اسکان یافتند.

تیم ملی والیبال ایران علاوه بر تمرینات، دو دیدار تدارکاتی در ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به وقت ایران روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه۱۱ و ۱۲ خرداد برگزار خواهد کرد.

مردان والیبال ایران جمعه شب ۱۳ خرداد بلگراد را به مقصد برازیلیا ترک خواهند کرد و بامداد یکشنبه (۱۵ خرداد) وارد شهر برازیلیا خواهند شد.

هفته نخست لیگ ملت‌ها از ۱۷ تا ۲۲ خرداد در این شهر پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید