نماوا و فیلیمو، دو پلتفرم نمایش درخواستی (VOD) پرطرفدار در ایران هستند که میلیون‌ها کاربر در سراسر ایران دارند و با برنامه‌ها و محتوای اختصاصی خود، طی چند سال اخیر محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند.

روش های دریافت کد تخفیف فیلیمو و نماوا

از سریال‌های ایرانی و خارجی تا فیلم‌های سینمایی با دوبله اختصاصی، برنامه‌های مستند، کنسرت‌های موسیقی و انیمیشن‌ها، همه بر روی این پلتفرم‌ها در دسترس کاربران است. به علاوه، این امکان برای کاربران وجود دارد تا با ایجاد لیست‌های شخصی و شرکت در نظرسنجی‌ها یا ثبت دیدگاه خود پیرامون برنامه‌های مختلف، هوشمندانه به تماشای فیلم‌ها بپردازند.

برای استفاده از خدمات نماوا و فیلیمو لازم است کاربران، هزینه‌ای را به عنوان اشتراک پرداخت کنند تا بتوانند به تمام محتوا دسترسی داشته باشند. اشتراک این دو پلتفرم به سه صورت مختلف به فروش می‌رسد و اگر سری به صفحه خرید زده باشید، حتما متوجه وجود بخشی برای ورود کد مخصوص برای دریافت تخفیف را مشاهده کرده‌اید و احتمالا این سوال برای شما ایجاد شده باشد: چگونه کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا بگیریم؟ در ادامه، انواع کد تخفیف نماوا و فیلیمو را بیان می‌کنیم.

روش های دریافت کد تخفیف فیلیمو و نماوا

کد تخفیف فیلیمو

اشتراک پلتفرم فیلیمو به سه صورت یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه به فروش می‌رسد و اگر نخستین بار قصد تهیه اشتراک را داشته باشید، مقداری تخفیف را به صورت خودکار دریافت خواهید کرد. با این حال، با کمی جستجو در میان سایت‌هایی که کد تخفیف این پلتفرم را ارائه می‌کنند، می‌توانید کدهایی برای دریافت تخفیف بیشتر را هم پیدا کنید.

کد تخفیف ثابت

تخفیف به صورت ثابت و درصدی، یکی از رایج‌ترین انواع کدهای تخفیف برای فیلیمو است که بسته به برنامه‌های کاری این پلتفرم و همچنین اشتراکی که انتخاب می‌کنید، ارائه می‌شود. این کدها مخصوص خرید اشتراک‌های ماهانه هستند و از 10 درصد تا 60 درصد متغیر خواهند بود؛ مثلا تا 10 درصد تخفیف برای تهیه اشتراک شش ماهه یا 60 درصد تخفیف برای اشتراک سه ماهه.

کد تخفیف کاربران جدید

فیلیمو برای افرادی که برای اولین بار قصد خرید اشتراک را دارند، بعضا تا 60 درصد تخفیف ارائه می‌کند.

کد تخفیف اشتراک فیلیمو مدرسه

این نوع کد تخفیف، ویژه دانش‌آموزان پایه‌های اول تا نهم است و این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا با پرداخت هزینه کمتر، از ویدیوهای کمک آموزشی استفاده کنند.

کد تخفیف سریال ها

معمولا به صورت مناسبتی و زمانی که پخش سریالی جدید در فیلیمو آغاز می‌شود، یک کد ویژه با درصد تخفیف متغیر (از 10 تا 100 درصد) از طریق وب‌سایت‌های معتبر این حوزه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند بدون پرداخت هزینه، اشتراک فیلیمو را تهیه کنند. این اشتراک‌ها معمولا یک ماهه هستند.

کد تخفیف 100 درصدی

با استفاده از گردونه شانسی که در پنل کاربری وجود دارد، دریافت کد تخفیف تا 100 درصد امکان‌پذیر خواهد بود. این کدها فقط یک بار قابل استفاده هستند.

در برخی موارد، با تهیه اشتراک سایر پلتفرم‌ها یا سایت‌های اینترنتی معتبر مانند دیجی‌پلاس، می‌توان کد تخفیف 100 درصدی فیلیمو را هم به دست آورد.

کد تخفیف استانی

کدهای تخفیف استانی هم این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و با استفاده از کدهای آن، معمولا می‌توان از 20 تا 40 درصد تخفیف گرفت. بدین منظور، کافی‌ست موقع خرید اشتراک، لوکیشن گوشی خود را روشن کرده و از دریافت تخفیف، لذت ببرید.

کد تخفیف تمدید اشتراک

در صورتی که از کاربران قبلی فیلیمو باشید، برای تمدید اشتراک هم کدهای تخفیف فراوانی توسط وب‌سایت‌های معتبر ارائه می‌شود که بسته به زمان و نوع، تا 40 درصد تخفیف را به همراه خواهند داشت.

البته، بعضی از سایت‌های تخفیف گروهی مانند تخفیفان نیز از سیستم «کش بک» یا بازگشت وجه به ازای خرید پشتیبانی می‌کنند که با استفاده از آنها می‌توانید با یک تیر، دو نشان بزنید!

روش های دریافت کد تخفیف فیلیمو و نماوا

دریافت کد تخفیف نماوا

همانند فیلیمو، اشتراک پلتفرم نماوا هم سه حالت یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه دارد. به علاوه، بسیاری از کدهای تخفیف نماوا را هم در سطح اینترنت می‌توان پیدا کرد که هزینه نهایی را از 10 تا 100 درصد کاهش می‌دهند.

کد تخفیف ثابت

کد تخفیف درصدی یا ثابت نماوا هم مانند چیزی که بالاتر توضیح دادیم، مربوط به خرید یکی از سه حالت اشتراک یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه است و کد مربوطه، تخفیفی تا سقف معین دارد؛ مثلا تا 20 درصد تخفیف برای تهیه اشتراک یک ماهه.

کد تخفیف کاربران جدید

بعضی از کدهای تخفیف نماوا که توسط وب‌سایت‌های معتبر ارائه می‌شود، درصدهای بالایی از تخفیف را برای کاربرانی به همراه دارند که اولین بار می‌خواهند اشتراک نماوا را تهیه کنند. این کدهای تخفیف معمولا برای اشتراک‌های یک ماهه هستند.

کد تخفیف مناسبتی

به نسبت فیلیمو، تعداد بیشتری از کدهای تخفیف نماوا به مناسبت‌های مختلفی مانند نوروز، ماه رمضان، شب یلدا و ... در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که معمولا هزینه نهایی را تا 40 درصد کاهش می‌دهند.

کد تخفیف ماهانه برای تمدید

هر ماه، نماوا کدهای تخفیف مختلفی را در اختیار کاربران فعلی خود قرار می‌دهد تا برای تمدید اشتراک، هزینه پایین‌تری را پرداخت کنند.

اشتراک رایگان ویژه کاربران شاتل موبایل

اگر از کاربران شاتل موبایل باشید، بهتر است بدانید بدون نیاز به ساخت حساب کاربری و فقط با استفاده از اینترنت شاتل کافی‌ست وارد سایت نماوا شده و از تماشای هزاران فیلم و سریال به صورت رایگان، لذت ببرید!

تخفیف اندروید باکس نماوا TV

افرادی که اندروید باکس نماوا را تهیه می‌کنند، از یک سال اشتراک رایگان این پلتفرم برخوردار خواهند شد. به علاوه، سرویس یک ساله اینترنت شاتل نیز برای این دسته از کاربران در نظر گرفته شده است.

بر خلاف بسیاری از وب‌سایت‌های اینترنتی، تخفیفان با سیستم بازگشت بخشی از مبلغ پرداختی، سود بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید