رییس اداره صمت بم: من شخص را گرفتم تا فندک را از دستش خارج کنم، اما به دلیل اینکه قدرت بیشتری داشت یکباره فندک را زد و آتش به جان او من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از اداره هم آتش گرفت.

ماجرای خودسوزی مرد میانسال در اداره صمت بم چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فردی میانسال اقدام به خودسوزی در اتاق رییس اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) شهرستان بم کرد.

علیرضا پشتیبان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم کرمان ضمن تایید خبر خودسوزی مردی میانسال در این اداره گفت: ۹ ماه پیش یکی از شهروندان از این فرد که تعمیرکار مصالح ساختمانی است در این اداره شکایت کرد و خواستار رسیدگی شد.

وی افزود: با گذشت چندین ماه و کش و قوس‌های فراوان و مراجعات و اصرارهای متعدد فرد شاکی جهت رسیدگی به شکایت و جبران ضرر مالی‌ وی، نهایتا متخلف را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردیم که صبح امروز شنبه به اداره صنعت،معدن و تجارت بم آمد.

وی یادآور شد: آذرماه سال گذشته شخصی به این اداره به عنوان شاکی مراجعه و بیان کرد که برای ساخت یک عدد خلاطه (ابزاری در ساخت و ساز) به شخصی مراجعه کرده اما دستگاه خراب شده و شخص هم آن را تعمیر نمی کند.

رییس اداره صمت بم تاکید کرد: فرد خاطی پس از تهدید کرد ندکه خودش را آتش می زند و از اداره خارج شد اما یکساعت بعد مجدد با در دست داشتن تینر به اداره آمد و تینر را به روی خودش و من ریخت.

وی تصریح کرد: من شخص را گرفتم تا فندک را از دستش خارج کنم اما به دلیل اینکه قدرت بیشتری داشت یکباره فندک را زد و آتش به جان او من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از اداره هم آتش گرفت.

پشتیبان ادامه داد: وی پس از بحث و جدل با کارکنان این اداره و در حالیکه ما صرفا وی را به مراجعه به تعزیرات جهت پرداخت خسارت مالی شاکی دعوت می‌کردیم، به بیرون از اداره رفت و مجددا برگشت و اقدام به خودسوزی کرد و به بیرون از ساختمان رفت و نهایتا با کمک مردم و کارکنان اداره وی نجات پیدا کرد اما دچار سوختگی شد.

گفتنی است فرد خودسوز زنده و به بیمارستان انتقال داده شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید