با توجه به برگزاری دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی هنوز تکلیف ورود بانوان به این مراسم مشخص نشده است.

بانوان در جشن قهرمانی استقلال حضور دارند؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، در ساعات گذشته پس از اعلام سازمان لیگ درباره برنامه جدید هفته سی ام لیگ برتر، بسیاری از طرفداران تیم استقلال در فضای مجازی این پرسش را مطرح کردند که چه زمانی سایت بلیت فروشی آغاز به کار می کند.

سوال دیگری که طرفداران استقلال در صفحات اینستاگرامی یا کانال های تلگرامی مطرح می کنند این است که آیا بانوان استقلالی هم حق حضور در استادیوم آزادی و تماشای جشن تیم محبوبشان از نزدیک را دارند یا نه؟!

ظاهرا برگزاری مراسم اجرای سرود "سلام فرمانده" که به تازگی در استادیوم آزادی و با حضور خانواده های (بانوان) انجام شد، این ذهنیت را برای طرفداران استقلال به وجود آورده که شاید بانوان طرفدار تیم استقلال هم بتوانند در بخشی از استادیوم آزادی حضور پیدا کرده و در جشن استقلال شرکت کنند.

بانوان استقلالی هم خواستار حضور در جشن تیم شان شدند

هنوز هیچ نهادی از سوی سازمان لیگ، شورای تأمین استان و یا مدیران ورزشگاه آزادی در این باره پاسخ روشنی به این موضوع نداده و تکلیف حضور بانوان در دیدار پایانی تیم استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص نیست. گرچه پیش از این و در همه مسابقات اخیر با حضور تماشاگران در لیگ برتر بانوان به هیچ وجه حق ورود به استادیوم ها را نداشتند.

بانوان استقلالی هم خواستار حضور در جشن تیم شان شدند

تصاویر مربوط به همایش سلام فرمانده در استادیوم آزادی

شایان ذکر است؛ طبق برنامه جدید سازمان لیگ، قرار از دیدار پایانی تیم استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۹ روز دوشنبه نهم خرداد ماه برگزار شود. همچنین قرار است در پایان این مسابقه جام قهرمانی و مدال های بازیکنان تیم استقلال به کاپیتان و دیگر اعضای این تیم اهدا شود.

بانوان استقلالی هم خواستار حضور در جشن تیم شان شدند

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید