معمولا در مشاوره های انجام شده توسط پزشک  با در نظر گرفتن وضعیت عمومی و سلامت فرد درخواست کننده و خواسته های فرد براورد  حدودی هزینه به عمل می‌آید .

بهترین جراح لیپوماتیک شکم و پهلو خانم در تهران

در مورد لیپوماتیک شکم و پهلو توضیحاتی رو به استحظار میرسانم . یکی از دغدغه های اصلی مراجعین زیبایی هزینه  و قیمت انجام کار لیپوماتیک شکم و پهلو در کنار رسیدن به نتیجه مطلوب است ، که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به یکی از مهمترین آیتم ها برای انتخاب پزشک برای لیپوماتیک شکم و پهلو بدل شده است.

برای انجام جراح لیپوماتیک شکم و پهلو هزینه ها به چندین قسمت تقسیم می‌شود . بعضی هزینه های پنهان در انجام این عمل‌ها وجود دارد که برای مراجعه کننده ها قابل تصور نیست ، ولی عملا باعث افزایش هزینه های نهایی می‌شود . مثلا  خیلی  از مواد مصرفی و داروهای مورد استفاده در برهه های مختلف زمانی به دلیل کمبود و نایاب شدن باعث افزایش  سرسام آور هزینه ها می‌شود . حتی افزایش دستمزد کارگری و کارمندی  نیز در این موضوع دخیل است و در اصل دستمزد جراح و پرستار تنها قسمتی از دستمزد نهایی جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو میباشد .

کار لیپوماتیک کار تیمی و با استفاده از دستگاه و تجهیزات و بیهوشی و بستری در بیمارستان و کلینیک است دستگاههای مدرن و قابل اعتماد و  به روز و تیم باتجربه و کار کشته و تجهیزات اتاق عمل ، داروهای مصرفی مطمئن از نظر تاریخ مصرف، در دسترس بودن icu در صورت لزوم و در دسترس بودن ازمایشگاه در صورت لزوم . حتی داروخانه مجهز با دسترسی به داروهای کمیاب و اورژانسی بسیار مهم است .

در کار پزشکی و درمانی به خصوص جراحی زیبایی همیشه احتمالات هر چند بعید را باید در نظر گرفت .

 در جراحی زیبایی فرد بیمار نیست بلکه زیبا جو هست و تحمل هر گونه عارضه ای برای بیمار غیر قابل حزم و غیر قابل قبول است و باید در محیطی کاملا امن انجام شود . تا احتمال ایجاد عوارض به حداقل برسد  و همچنین نتیجه نهایی به بهترین نحو برای بیمار مهیا شود .

   پس هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو بر حسب بیمارستان یا کلینیک ، حتی درجه و  کیفیت بیمارستان و کلینیک ، تیم بیهوشی و تیم جراحی و تجهیزات کاربردی ، زمان بستری و شب خوابی ، اتاق خصوصی و عمومی و پرستار همراه و icu و خیلی ایتم های دیگر میتواند متغییر  باشد.

معمولا در مشاوره های انجام شده توسط پزشک  با در نظر گرفتن وضعیت عمومی و سلامت فرد درخواست کننده و خواسته های فرد براورد  حدودی هزینه به عمل می‌آید .

 هدف ما انجام کار عالی و فرم دهی بدن با امنیت بالا و حداقل هزینه است .

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید