مبین کروندی؛ طبیعت‌گرد، آبشارگرد و دره‌نورده، اون ایرانگردی می‌کنه و به ماجراجویی علاقه داره. مبین به اطراف تهران رفته و تنها با ۲۵ کیلومتر فاصله گرفتن از شهر به روستایی به نام ایگل رسیده و از آبشاری با همین اسم دیدن کرده و حسابی شارژ شده. با ما همراه باشید تا بیشتر از «آبشار ایگل» بدونیم.

جاذبه طبیعی اطراف تهران، آبشار ایگل به روایت مبین کروندی

سلام نو – سرویس گردشگری: مبین تو صفحه اینستاگرامش (mobin_karvandi) از تجربه دیدن «آبشار ایگل» در پاییز و دوباره دیدنش در زمان پر آبی می‌گه و آبشار رو معرفی می‌کنه: "این آبشار زیبا رو پاییز دوسال پیش رفته بودم، خیلی دوست داشتم که تو اوج پر آبی هم ببینمش که خداروشکر امسال خیلی پر آب بود. آبشار ایگل یکی از جاهای دیدنی اطراف تهران و از مقاصد طبیعت‌گردی است که در حوالی آن قرار دارد. این آبشار در دامنه ارتفاعات توچال و در روستای ایگل قرار دارد و با تهران ۲۵ کیلومتری فاصله دارد. با توجه به نزدیکی این آبشار به پایتخت ایگل مکانی مناسب و عالی برای سفرهای کوتاه است."

جاذبه طبیعی اطراف تهران، آبشار ایگل به روایت مبین کروندی

 اون در ادامه نحوه رفتن و رسیدن به آبشار ایگل رو بهمون می‌گه، درباره بهترین زمان و فصل برای سفر و دیدن این زیبایی پیشنهاد می‌ده و در نهایت آدرس دقیق این جاذبه طبیعی رو می‌ده: "برای رفتن به روستای ایگل و تماشای آبشار ایگل، جاده لواسانات به‌سمت اوشان فشم را در پیش بگیرید. در طول مسیر و نرسیده به روستای آهار تابلوی روستای ایگل را خواهید دید و سپس باید در جاده فرعی حرکت کنید تا به ایگل برسید. بعد از رسیدن به ایگل خودروتان را پارک کنی، برای رفتن به پای آبشار حدود دو ساعت پیاده‌روی در مسیری کم شیب و نسبتا هموار پیش رو دارید. بهترین زمان سفر به آبشار ایگل اواخر بهار و ابتدای تابستان است. آدرس: استان تهران، ۲۵ کیلومتری تهران، چهار کیلومتری غرب اوشان"

جاذبه طبیعی اطراف تهران، آبشار ایگل به روایت مبین کروندی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید