پس از مصاحبه صفی‌الله فغانپور در یک برنامه تلویزیونی درباره بازی لغو شده ایران – کانادا، فدراسیون فوتبال همکاری خود با مسئول امور حقوقی را قطع کرد.

فدراسیون فوتبال به همکاری با مسئول امور حقوقی پایان داد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای مدعی شد که فدراسیون فوتبال برای بستن قرارداد بازی دوستانه ایران – کانادا او را در جریان قرار نداده اندو زمانی او در جریان قرارداد این بازی قرار گرفت که قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال ایران با کانادا امضاء شد. هم چنین صفی الله فغانپور در خصوص غرامت فدراسیون فوتبال کانادا که قرار است به ایران بدهد به این نکته اشاره کرد در این قرارداد به عدد اشاره نشده است و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال کانادا باید هزینه های اقامت تیم ملی فوتبال ایران در کانادا و هم چنین پولی که قرار بود بابت این بازی به ایران بدهد را پرداخت کند که این عدد نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار می شود. این در حالی است که سینا کلهر یکی از معاونین وزارت ورزش و جوانان بعد از لغو این بازی در توئیتی مدعی شد که فدراسیون فوتبال می تواند بابت لغو این بازی طلب ۱۰ میلیون دلار غرامت داشته باشد و ...

اما شب گذشته میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر ضمن گلایه شدید از صفی الله فغانپور خطاب به میثاقی گفت: مذاکرات من پیش از عقد قرارداد بازی دوستانه با کانادا با مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در اتوماسیون موجود است که ایشان از من خواست قرارداد را برایش به فارسی برگردانم و روی دو سه بند از جمله تعداد اتاق های هتل اظهار نظر کرده است. من تعجب می کنم ایشان که زیر مجموعه دبیر کل و سرپرست فدراسیون فوتبال است علیه ما مصاحبه می کند در حالی که باید در کنار ما باشد. آقای میثاقی من دروغ نمی گویم و اگر لازم باشد همه مکاتبات اداری را به شما نشان خواهم داد.

به هر صورت بعد از این اتفاقات با نظر میرشاد ماجدی و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به همکاری خود با صفی الله فغانپور پایان داد و این خبر به گوش او رسیده است و او از این پس دیگر مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال نخواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید