رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از کشته شدن ۱ نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در پی واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ خبر داد.

واژگونی پژوه ۴۰۵ یک کشته برجای گذاشت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هادی قانع گفت: این حادثه ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه عصر امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه در کمربندی شهرک رضوان حرکت کردند.

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حین حرکت در مسیر، به علت نامعلوم منحرف و کاملا واژگون شد.

قانع گفت: سرنشینان این حادثه (دو جوان ۳۰ ساله و راننده ۶۰ ساله) در اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بودند که دو جوان در همان لحظات اولیه توسط حاضرین از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

او گفت: به دلیل محبوس شدن راننده میانسال در خودرو، نیروهای آتش نشانی سریعا وارد عمل شده و پس از قطع جریان برق وسیله نقلیه، با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر محل حادثه را ایمن سازی کردند.

قانع گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، راننده خودرو سواری را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است و دو سرنشین دیگر سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

نیروهای آتش نشانی در پایان، وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید