معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۲۶ خانواده دارای چهارقلو که در سال ۱۴۰۰ متولد شده باشند صاحب خانه خواهند شد.

وعده جدید؛ این خانواده ها صاحب خانه می شوند+ شرایط

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی روز پنجشنبه در مراسم اهدای واحد مسکونی به دو خانواده چهارقلو در پرند گفت: در راستای فرامین رهبر انقلاب و تاکید رئیس جمهور برای خانه‌دار شدن خانواده‌های بالای سه فرزند اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار خانواده‌های دارای چندقلو خواهیم بود، افزود: وزیر راه و شهرسازی در خانه‌دار شدن خانواده های چند قلو همراهی بسیار خوبی دارد و نهضت خانه دار شدن خانواده‌های بالای چند فرزند ادامه خواهد داشت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به خانواده‌هایی که بیش از سه فرزند دارند؛ تسهیلات مناسب و استفاده از ظرفیت سکونتگاهی برای کاهش بار سنگین هزینه‌های اقتصادی خانواده‌ها ارائه می‌شود.

فرماندار شهرستان رباط کریم نیز در این مراسم به حمایت‌های دولت از خانواده‌های چندقلو اشاره کرد و گفت: حمایت از خانواده در فرزندآوری یکی از مهمترین برنامه دولت انقلابی است.

امید احمدی اظهار کرد: شهر جدید پرند می تواند با حمایت وزارت راه و شهرسازی میزبان خانواده ای دارای چندقلو باشد تا شاهد رشد آینده‌سازان کشور باشیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید