روز گذشته خبری منتشر شد که از خرید یک کارخانه فولاد توسط علی دایی حکایت داشت.اما دایی امروز در یک استوری اینستاگرامی این موضوع را تکذیب کرد.

واکنش علی دایی به خبر خرید کارخانه فولاد توسط خودش

به گزارش  سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، چند سالی است که علی دایی در حوالی فوتبال ایران آفتابی نمی‌شود. این انتخابی است که در تیزر اولین قسمت برنامه ۳۶۰ درجه عادل فردوسی‌پور هم در یک جمله طلایی تداعی می‌شود. آنجا که علی دایی می‌گوید: «آویزون این فوتبال نیستم آقای فردوسی‌پور.».

اما این غیبت خودخواسته هم باعث نشده که حواشی دست از سر شهریار فوتبال ایران بردارد. آخرین حاشیه نیز به خرید یک کارخانه فولاد توسط او بازمی‌گردد. روز گذشته اخباری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست‌ شد که از خرید کارخانه ورشکسته فولاد بردسیر کرمان توسط علی دایی حکایت داشت. با این حال دایی امروز در یک استوری اینستاگرامی این موضوع را تکذیب کرد.

ماجرای خرید کارخانه فولاد توسط علی دایی چیست؟

اما ماجرای خرید کارخانه فولاد توسط علی دایی چیست؟ گویا طی چند روز اخیر، علی دایی در سفری که به کرمان داشت، از کارخانه رو به تعطیلی بردسیر بازدید داشت. برخی این بازدید را به معنای خرید این کارخانه تلقی می‌کنند.

بدین ترتیب از روز گذشته برخی صفحات اجتماعی با تیتر حماسی «نجات ۲۰۰۰ کارگر توسط شهریار» به استقبال این موضوع رفتند، در حالی که منبع اولیه این خبر دقیقاً مشخص نیست، دایی امروز این خبر را تکذیب کرد.

او که از زمان بازیگری در صنعت پوشاک ایران فعالیت دارد، گویا قصد ندارد شانس خود در صنایع دیگر را محک بزند. البته از سویی هم به نظر می‌رسد طی هفته‌های اخیر گروهی با انتشار برخی از اخبار درصدد تخریب چهره‌های محبوب کشور، ازجمله اسطوره‌های فوتبالی هستند.

به‌عنوان مثال می‌توان به انتشار تصویر خانه علی کریمی توسط یکی از فعالان مجازی در بحبوحه گرانی‌ها اشاره کرد. انتشار تیزر برنامه جدید عادل فردوسی‌پور با عنوان «۳۶۰ درجه» نیز شاید در انتشار شایعه خرید کارخانه فولاد توسط دایی بی‌تاثیر نباشد. در این تیزر که مشخص شد اولین مهمان برنامه جدید فردوسی‌پور، علی دایی است، بر محبوبیت شهریار فوتبال ایران تاکید می‌شود.

اما نکته به کرمانی‌بودن مجری این برنامه بازمی‌گردد. مجری‌ طردشده از صداوسیما که حالا در اوج محبوبیت قرار دارد. طبیعی است افرادی که از محبوبیت این دو فرد واهمه دارند، در لایه‌های پنهان انتشار چنین خبری ارتباط این دو چهره را در حد زد و بندهای اقتصادی تقلیل دهند.

پای تخریب در میان است؟

اخیراً نیز مشخص شد علی دایی و علی کریمی، کاپیتان‌های سابق تیم ملی، دعوت برای همراهی این تیم در اردوی کانادا را بر خلاف خداداد عزیزی رد کرده‌اند. به هر ترتیب این رد دعوت تکدر خاطر گروهی را به همراه داشت که ممکن است آن‌ها چنین اخباری را هدایت کنند.

در این بین سعی این گروه بر تاکید به زندگی لاکچری دایی و کریمی هم تا کنون راه به جایی نبرده است. مشخصا مردم به کسانی که سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر بایرن‌مونیخ را دارند و جزو پرافتخارترین فوتبالیست‌های ملی به حساب می‌آیند، حق این نوع زندگی را می‌دهند.

شاید مردم از مدیران انتظار پاسخ‌گویی نسبت به دارایی و اموالشان را داشته باشند، اما حضور علی دایی در بین هشت نفری که قرعه‌کشی بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی جهان را انجام دادند، بزرگی نام او را نمایان می‌سازد. حتی اگر او سودای حضور در صنعت فولاد ایران را در سر بپروراند، آن‌قدر نامدار است که وزنه‌ای جدید در این صنعت باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید