مأموران پلیس راه طبس - یزد پس از حدود یک ساعت گشت‌زنی موفق شدند کودک ۴ ساله را درحوالی پایانه مسافربری امامزاده حسین ابن موسی الکاظم (ع) پیدا کرده و به آغوش خانواده اش بازگردانند.

کودک گمشده به آغوش خانواده‌اش بازگشت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حیدری گفت: خانمی اهل و ساکن شهرستان کاشمر با نگرانی و اضطراب به تیم گشت مأموران پلیس راه که در اطراف امامزاده حسین ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان طبس در حال گشت زنی بودند مراجعه و اعلام کرد فرزند خردسالش در حوالی حرم مطهر گم شده است.

او گفت: با توجه به بی تابی مادر کودک گمشده و ازدحام جمعیت در محل امامزاده، مأموران پلیس راه با تشکیل چند تیم، تلاش گسترده خود را جهت پیدا کردن کودک خردسال آغاز کردند.

سرهنگ حیدری گفت: مأموران پلیس راه طبس - یزد پس از حدود یک ساعت گشت زنی در حوزه استحفاظی و نیز محدوده حرم مطهر موفق شدند کودک ۴ ساله را درحوالی پایانه مسافربری حرم مطهر پیدا کرده و صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: خانواده کودک گمشده از مأموران پلیس تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی کردند؛ شهروندان به فرزندان خود یاد بدهند که امن‌ترین مکان و مطمئن‌ترین دستان برای اعتماد در هر جا و هر زمان مأموران پلیس اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید