سرپرست پلیس راه استان همدان گفت: به دنبال واژگونی یک دستگاه خودرو در کیلومتر ۴۵ جاده سراب فارسبان - نهاوند یک زن جوان جانش را از دست داد.

تصادف مرگبار در نهاوند با یک کشته و ۲ زخمی

به گزارش سلام نو، سرهنگ غلامعلی همایی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین حادثه یک دستگاه خودرو سواری در جاده ۲ طرفه و کم عرض «فارسبان» نهاوند در حال تردد بود که با نزدیک شدن به یک سراشیبی و پیچ تند، به علت بی احتیاطی راننده و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز دچار واژگون می شود.

وی اضافه کرد: در این سانحه یک زن جوان جان خود را از دست داد و راننده و دیگر سرنشین خودرو نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست پلیس راه استان همدان ادامه داد: سرنشینان این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده نکرده  بودند چراکه استفاده از کمربند ایمنی به احتمال زیاد مانع از مرگ و حتی مجروح شدن سرنشینان خودرو می شد.

به گفته سرهنگ همایی، جاده تفریحی فارسبان نهاوند دارای گاردریل بوده که به مرور زمان این حفاظ جانبی حذف یا به سرقت رفته است که امید می رود دوباره برای ارتقای ایمنی این مسیر از حفاظ های جانبی استفاده کنند.

وی افزود: عرض اندک جاده، پیچ های تند، نبود روشنایی و حفاظ مناسب جاده فارسبان را به یکی از پر حادثه ترین مسیرهای شهرستان نهاوند تبدیل کرده است به گونه ای که نهاوند سال گذشته جزو شهرستان های دارای بالاترین میزان حوادث رانندگی در استان همدان بود.

سرپرست پلیس راه استان همدان تاکید کرد: با توجه به وجود پرتگاه و ها و دره های عمیق در این مسیر شریانی باید قسمت هایی از این جاده خاکریز ایجاد شود تا از سقوط خودروها به این دره جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، ۴۹ نفر در سوانح جاده ای این استان از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید