در ادامه با هم به مرور اخباری از سلام نو خواهیم پرداخت که در تاریخ ۴ خردادماه ۱۴۰۱ بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان این وبسایت خبری داشته است.

از زمان برداشت یارانه خردادماه تا معرفی خودروهایی که می‌توانند به بازار ایران وارد شوند / اخبار پربازدید سلام نو در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۴

۱.زمان برداشت یارانه خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

زمان برداشت یارانه خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که احتمالا یارانه خرداد ماه در آخرین روزهای ماه جاری قابل برداشت می‌شود. پیگیری‌های تجارت‌نیوز از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد یارانه خرداد احتمالا اواخر ماه جاری واریز می‌شود. علت این مساله هم رسیدگی به اعتراض افرادی است که یارانه نگرفته‌اند.

۲. قیمت دنا به ۵۰۵ میلیون تومان رسید / قیمت تیبا، کوییک، سمند و پژو ۴ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

قیمت دنا به ۵۰۵ میلیون تومان رسید / قیمت تیبا، کوییک، سمند و پژو ۴ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۴۰۴ میلیون تومان رسید.

۳. این نوع خودروها وارد بازار ایران می‌شوند + قیمت

این نوع خودروها وارد بازار ایران می‌شوند + قیمت

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که احتمالا خودروهای وارداتی در بازه قیمت ۷ تا ۲۰ هزار دلار باشد. هر روز که می‌گذرد، از تعداد مخالفان واردات خودرو کم می‌شود و بر تعداد موافقان آن افزوده می‌شود؛ آن هم به دلیل کیفیت پایین خودروهای تولید داخل. قرار است به زودی واردات خودرو در چارچوب سیاست‌های ارزی و سقف‌های تعیین شده از سوی بانک مرکزی از سر گرفته شود.

۴.پیش‌بینی بورس برای هفته آینده / زیان سهامداران بورس جبران نشد!

پیش‌بینی بورس برای هفته آینده / زیان سهامداران بورس جبران نشد!

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، بورس در هفته‌ای که گذشت روند نسبتا متعادلی داشت و از کانال ۱٫۶ میلیونی خارج شد. کارشناسان عقیده دارند بورس در بلندمدت سودده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید