بنا به جدول امتیازدهی منتقدان فرانسه، فیلم «برادران لیلا» تنها از سوی یک منتقد شایسته دریافت نخل طلا بود.

عدم توفیق «برادران لیلا» در جذب نظر منتقدان فرانسوی

به گزارش سلام نو به نقل از صبا، منتقدان نشریه های فرانسوی بعد از اولین نمایش فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی در جشنواره کن، نظرات خود را نسبت به این فیلم با اعطای ستاره اعلام کردند.

بنا به جدول امتیازدهی منتقدان فرانسه،  فیلم «برادران لیلا» تنها از سوی یک منتقد شایسته دریافت نخل طلا بود. این در حالیست که فیلم هایی چون «زمان آرماگدون» جیمز گری و «همسر چایکوفسکی» سربرنیکوف به ترتیب از طرف ۵ و ۴ منتقد شایسته دریافت نخل طلایی شناخته شده اند.

فیلم «برادران لیلا» در جدول منتقدان از سوی چهار مجله نیز امتیاز پایین یک ستاره را دریافت کرده است. منتقدان سه نشریه مطرح سینمایی فرانسه نیز به جدیدترین ساخته روستایی ۲ ستاره و یک نشریه به این فیلم ۳ ستاره اعطا کرده است.

این امتیازدهی در حالی صورت گرفته است که هنوز منتقد کایه دو سینما و لاپاریسین فیلم روستایی را ندیده اند و نظر خود را درباره آن عنوان نکرده اند.

روز گذشته ۲۵ می در واکنش های اولیه نسبت به فیلم، منتقد هالیوود ریپورتر «برادران لیلا» را فیلمی خوانده بود که شاید اثری کامل نباشد با این حال یک فیلم عالی است هم از نظر عظمت و هم از نظر آنچه که می خواهد از طریق داستان سختی های بی شمار یک خانواده روایت کند، است.

منتقد گاردین نیز فیلم «برادران لیلا» سعید روستایی را یک درام خانوادگی عظیم، جذاب و شخصیت محور به سبک فیلم های ایتالیایی-آمریکایی با اجراهای خشن خواند و سکانس عروسی فیلم را نیز صحنه ای بزرگ و تحت تاثیر «روکو و برادرانش» ویسکونتی و «پدرخوانده» کوپولا دانست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید