مرکز مدیریت راه‌های مازندران از احتمال یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز در روز جمعه ۶ خرداد در صورت وجود ترافیک سنگین خبر داد.

احتمال یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز در روز جمعه

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محورهای کندوان و هراز فردا جمعه ۶ خرداد در صورت ترافیک سنگین یک طرفه خواهند شد و بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱ در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.
 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید