معاون اجتماعی بهزیستی گفت: از روز گذشته که خبر پیدا شدن یک نوزاد در نازی آباد در رسانه‌ها منتشر شد، متقاضیان زیادی برای تحویل این کودک به عنوان فرزندخوانده اعلام آمادگی کرده‌اند.

 ۱۷ هزار خانواده در صف نوبت برای فرزندخواندگی نوزاد پیدا شده در نازی آباد
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون اجتماعی بهزیستی گفت: ۱۷ هزار خانواده متقاضی برای امر فرزندخواندگی نوزاد هستند و اگر بنا باشد این کودک به خانواده‌ای داده شود اولویت با آن‌هاست.

نصیری گفت: از روز گذشته که خبر پیدا شدن یک نوزاد در نازی آباد در رسانه‌ها منتشر شد، متقاضیان زیادی برای تحویل این کودک به عنوان فرزندخوانده اعلام آمادگی کرده‌اند. بسیاری از افراد در تماس با سازمان بهزیستی و برخی دیگر با مراجعه به این سازمان اعلام کردند که قصد سرپرستی این نوزاد را دارند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی، برای این قبیل بچه‌ها که خانواده‌ای وجود ندارد، پرونده تشکیل و از مسیر دستگاه قضائی به سازمان بهزیستی به منظور فرزندخواندگی تحویل داده می‌شود.پس از بررسی‌های لازم اگر تحت هر شرایطی اولیایی برای این کودک یا کودک‌های مشابه مشخص نشود، آن‌ها را به عنوان فرزندخوانده به خانواده‌هایی که اعلام آمادگی کردند، تحویل می‌دهیم.

او گفت: سالانه تنها ۱۵۰۰ نوزاد به عنوان فرزندخوانده به خانواده‌های متقاضی داده می‌شود و تعداد زیادی از خانواده‌ها بعد از ثبت‌نام برای تحویل فرزندخواندگی باید در صف نوبت بمانند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید