با توجه پایان ثبت‌نام نخستین دوره خرید خودرو در سامانه یکپارچه، نتایج از چه طریق اعلام می‌شود؟

زمان اعلام نتایج ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت، نخستین دوره ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

براساس زمان اعلام‌شده مبنی بر مهلت یک هفته‌ای، این فرآیند رأس ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خردادماه به‌پایان رسید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که زمان اعلام نتایج از طریق منابع رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند پس‌ازآن از طریق مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از نتایج مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به دستور وزارت صمت و زیر نظارت تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر اساس دستورات ابلاغی رئیس‌جمهور در خصوص چگونگی عرضه خودرو برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم، از روز سه‌شنبه هفته گذشته کار خود را آغاز کرد.

قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود؟

در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای تاکید کرده بود که فروش خودروها به «سامانه فروش یکپارچه» منتقل می‌شود و حذف قرعه‌کشی خودرو با قوت در دستور کار این وزارتخانه است.

بر این اساس به دستور وزیر صمت مقرر شده فروش خودرو از این پس نه از طریق قرعه‌کشی در شرکت‌های خودروسازی، بلکه در سامانه فروش یکپارچه خودرو و به‌صورت شفاف انجام شود.

با آغاز به کار این سامانه، روند فروش خودرو شفاف و از تلاطم بازار، بازار سازی و سوءاستفاده سوداگران و تضییع حقوق مردم جلوگیری می‌شود؟

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید