ماجرای کودکی را که با گوشی موبایل مادرش ۳۱ چیزبرگر سفارش داد، در ادامه بخوانید.

این کودک دو ساله‌ با موبایل مادرش ۳۱ چیزبرگر سفارش داد! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از بی‌بی‌سی، اگر فرزند خردسال دارید، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آنها گاهی موبایل شما را برای بازی و تفریح بردارند. اینجاست که گزینه قفل کردن و رمزگذاری روی صفحه موبایل به کار می‌آید.

این درسی است که اخیرا یک زن آمریکایی در تگزاس، البته با اندکی هزینه مالی به درستی آموخت. کلسی گولدن وقتی سرگرم انجام کارهای روزانه‌اش بود، برای چند لحظه گوشی موبایلش را بدون قفل رها کرده بود که پسربچه ۲ ساله‌اش، «برت» طبق عادت آن را برداشت. کلسی می‌گوید او این بار برخلاف همیشه که عاشق دیدن تصویر خودش روی دوربین موبایل است، با سرعت و شدت گوشی را در هوا تکان می‌داد.

تصاویر کودک دو ساله‌ای که با موبایل مادرش ۳۱ چیزبرگر سفارش داد

چند دقیقه بعد بود که پیام‌هایی از یک اپلیکیشن تحویل غذا روی موبایل کلسی ظاهر شد که می‌گفت «سفارش شما کمی بیش از حد معمول زمان می‌برد».

کلسی که شک کرده بود شاید فرزندان بزرگ‌ترش برای ناهار در مدرسه غذا سفارش داده‌اند، چندان این پیام را جدی نگرفت، تا اینکه چند دقیقه بعد یک ماشین تحویل غذا جلوی در توقف کرد و در کمال تعجب راننده یک بسته بزرگ حاوی ۳۱ چیزبرگر را تحویل کلسی داد.

جالب اینجاست که بدانید هیچ یک از اعضای این خانواده اهل چیزبرگر نیستند و کلسی تصمیم گرفت غذاها را بین همسایه‌ها و روی یک گروه فیس‌بوکی محلی مجانی پخش کند.

تصاویر کودک دو ساله‌ای که با موبایل مادرش ۳۱ چیزبرگر سفارش داد

ناگفته نماند که این پسرک بازیگوش، بی‌آنکه بداند ۲۵ درصد هم به رستوران انعام داده بود و در نهایت مادرش کلسی با صرف هزینه ۹۱ دلاری و البته همراه با اندکی خنده یاد گرفت که گوشی موبایل را قفل‌نشده در اختیار کودکش قرار ندهد.

این موضوع به سرعت در رسانه‌های محلی پخش شد تا جایی که در نهایت کارکنان مک‌دونالد از کلسی، برت و دیگر اعضای خانواده دعوت کردند که برای خوش‌وبش و صرف غذای مورد علاقه‌شان به رستوران آنها بروند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید