سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح ترافیک در تهران با توجه به تعطیلی فردای پایتخت اظهار کرد: طرح ترافیک فردا برقرار خواهد بود.

نحوه اجرای طرح ترافیک برای فردا چهارشنبه

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز،ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد: باتوجه به افزایش شدید آلودگی هوا و اعلام کمیته اضطرار در تعطیلی ادارات تهران از ساعت ۱۲، طرح ترافیک در مبادی ورودی و خروجی از همان ساعت متوقف شده و شهروندان بدون محدودیت می‎توانند از طرح خارج شوند.

طرح ترافیک فردا برقرار خواهد بود

همچنین عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح ترافیک در تهران با توجه به تعطیلی فردای پایتخت اظهار کرد: طرح ترافیک فردا برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: تعطیلی تهران به دلیل آلودگی هوا است و طرح ترافیک هم ابزاری برای کنترل آلودگی هوا به شمار می‌رود و بر همین اساس لغو نخواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به لغو طرح ترافیک رزرو شده گفت: آن دسته از شهروندانی که طرح ترافیک فردای خود را رزرو کرده‌اند اما از آن استفاده نخواهند کرد می‌توانند با ورود به سامانه طرح رزرو شده را لغو کنند.

محمدخانی با اشاره به نحوه فعالیت بخش‌های خدماتی شهرداری تهران گفت: تمامی بخش‌های خدمات شهری شهرداری تهران و حمل و نقل عمومی فردا فعال هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید