​معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه فرایند بررسی اعتراض به دهک بندی‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود، به سوالات یارانه‌ای مردم پاسخ داد.

جزییات تازه از واریزی جدید یارانه | یارانه جدید خرداد را چه کسانی می گیرند؟

به گزارش سلام نو، دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه جدید  آغاز شد.به هر نفر از مشمولان یارانه جدید ۴۰۰ هزار تومان واریز شد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالاکارت پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

«داریوش ابوحمزه»  اظهار داشت: افرادی که تا فروردین‌ماه امسال یارانه دریافت می‌کردند و در اردیبهشت‌ماه یارانه کمک معیشتی به‌حساب آنها واریز نشدهاست، در دهک دهم قرار گرفته بودند و مشمول پرداخت یارانه نمی‌شدند. این افراد در اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها به سامانه «حمایت» به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی سامانه‌های پاسخگویی به سؤال‌های یارانه‌ای از جمله سامانه حمایت و مرکز تماس تقویت شد، افزود: همچنین دو سامانه تلفنی و گویا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره‌های ۰۲۱۶۳۶۹ و ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سؤال‌های یارانه‌ای مردم است. 

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: این سامانه‌ها از لحاظ قابلیت‌های فنی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقویت و پشتیبانی شد تا هم‌زمان مراجعه افراد با مشکل روبرو نشود.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید