دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تایید هویت جسد حسین عبدالباقی متهم اصلی، مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان خبر داد.

ماجرای خبر اشتباهی دستگیری «حسین عبدالباقی» مالک متروپل چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، در پی وقوع حادثه ناگوار ریزش ساختمان تجارب متروپل در آبادان، دستگاه قضایی بلافاصله برای بررسی علل حادثه، پرونده قضایی تشکیل داد.

در پی وقوع حادثه ناگوار ریزش ساختمان تجارب متروپل در آبادان، دستگاه قضایی بلافاصله برای بررسی علل حادثه، پرونده قضایی تشکیل داد و در همین راستا نیز دادستان کل کشور طی دستوری خطاب به دادستان اهواز بر رسیدگی سریع و برخورد قاطع با متخلفین، تاکید کرد.

اما روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های کشور خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان با دستور دادستان آبادان دستگیر شده است، این در حالی است که دادستانی دستور دستگیری این فرد را صادر کرده بود و اظهار نظری درخصوص دستگیری مالک ساختمان نداشته ‌و در همان خبر آن خبرگزاری نیز صرفا در تیتر اشتباه صورت گرفته است و مراجعه به متن و محتوای همان خبر روشن می‌کند که در آن زمان دستور بازداشت مالک و پیمانکار صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب خوزستان صبح امروز نیز اعلام کرد: تاکنون ۱۰ نفر از متخلفان پروژه و مسببان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان(شهردار فعلی آبادان و دو شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظران) با دستور قضایی بازداشت شده‌اند و دستور بازداشت تعداد دیگری نیز صادر شده است.

وی تاکید کرد: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان که دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود در جریان ریزش ساختمان جان خود را از دست داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تایید هویت جسد حسین عبدالباقی متهم اصلی، مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان خبر داد.

جعفری چگنی با اعلام تایید هویت متهم اصلی، جسد مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان، اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستور بازداشت نامبرده و تعدادی از متخلفان و مسببان حادثه از سوی مرجع قضایی صادر شده بود که تعدادی از آن‌ها بازداشت شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان افزود: باتوجه به‌ کشف اسناد هویتی حسین عبدالباقی، مالک برج متروپل و یکی از متهمان اصلی پرونده در البسه‌ یکی از قربانیان حادثه که غیر قابل تشخیص بوده، دستورات مقتضی جهت تشخیص هویت متوفی از طریق واحد تشخیص هویت فراجا و پزشکی قانونی صادر شد که در نهایت هویت وی مورد تایید قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۲۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید